کد خبر : 1855785 | 05 آذر 1401 ساعت 22:41 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی دانمارک: می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم

کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، بعد از شکست امشب تیمش مقابل فرانسه گفت اشتباهات کوچک دانمارکی‌ها باعث ناکامی در این بازی شد.

سرمربی دانمارک: می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، دانمارک امشب در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. دانمارک حالا از دو بازی خود یک امتیازی است و کار سختی برای صعود از گروهش دارد.

کاسپیر هیولماند، سرمربی دانمارک، می‌گوید از شکست تیمش در بازی امشب غمگین است و اعتقاد دارد اشتباهات کوچک تیمی و فردی باعث شد دانمارکی‌ها نتوانند از فرانسه امتیاز بگیرند.

1770288

هیولماند در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

به اشتباهات کوچک و اتفاقات باختیم
باز هم اشتباهات کوچک عامل اصلی نتیجه نگرفتن ما شد. امیدوار بودیم که در این بازی آنها را برطرف‌ کنیم ولی نشد. ما اجازه دادیم فرانسه سانتری روی دروازه ما انجام بدهد که نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. این سانتر به آن نقطه در تیر دوم خطرناک‌ترین سانتر ممکن است و یک تیم نباید به حریفش چنین اجازه‌ای بدهد. این اتفاق زمانی افتاد و به گل خوردن ما منجر شد که چند ثانیه قبل ما یک فرصت روی دروازه آنها داشتیم. برای همین است که می‌گویم روی اشتباهات و اتفاقات کوچک شکست خوردیم.


با اینکه باختیم ولی می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم
روی‌هم‌رفته بازی جسورانه‌ای کردیم. فرانسه یک تیم بی‌نظیر است. هم از نظر تکنیکی و هم تاکتیکی خوب بودیم و توانستیم عقب‌افتادگی یک گله را جبران کنیم. ولی در اواخر بازی آن گل بد را خوردیم. با اینکه از این نتیجه ناراحت و غمگینم چون کارمان را در بازی آخر خیلی سخت کرد ولی با جسارتی که نشان دادیم می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم.

دیدگاه‌ها