کد خبر : 1855803 | 06 آذر 1401 ساعت 03:00 | 38.6K بازدید | 3 دیدگاه

یاران لواندوفسکی در خطا کردن کم نگذاشتند

رونمایی از مهارت‌های رزمی لهستانی‌ها در قطر

بازی فیزیکی و خشن لهستانی با واکنش های جالبی در فضای مجازی همراه بود.

رونمایی از مهارت‌های رزمی لهستانی‌ها در قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان دومین بازی خود در جام جهانی قطر را با شکست دو بر صفر مقابل لهستان پشت سر گذاشت. این تیم که آرژانتین را در بازی اول شکست داده بود، مقابل فوتبال فیزیکی و گاها خشن لهستانی‌ها سر تعظیم فرود آورده و شکست را قبول کرد.

سبک بازی لهستانی‌ها البته گاها بیش از اندازه خشن می‌شد. تصاویری از چند خطای شدید آنها روی بازیکنان عربستان نیز در فضای مجازی خیلی دست به دست شد و توئیت های متعددی نیز در این مورد شاهد بودیم.

1770354

از جمله توئیت های پرتکرار در مورد بازی خشن و خطاهای بازیکنان لهستان، تشبیه آن به فنون کشتی کج بود. "  اینجا فوتبال است، نه WWE " کنار صحنه‌های مورد خطا قرار گرفتن عربستانی‌ها توسط یاران لواندوفسکی جزو پرتکرارترین پست‌های هوادارای بعد از پایان بازی‌های دور دوم مرحله گروهی جام جهانی در گروه سوم بود.

عربستانی‌هایی که بابت چند صحنه مشکوک به شدت از دست داور شاکی بودند، بخش دیگری از افرادی را تشکیل می دادند که به بازی خشن لهستان خرده گرفته و برخورد داور با آنها را کافی نمی دانستند. آنها حالا بعد از پشت سر گذاشتن این دیدار سنگین، امیدوارند که تیم‌شان مقابل مکزیک بتواند نتیجه لازم برای صعود را کسب کند.

1770355

دیدگاه‌ها