کد خبر : 1855888 | 06 آذر 1401 ساعت 14:57 | 51.7K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش ها به پیروزی تیم ملی برابر ولز

الحاج علی: بازگشت تیم ایران شگفت‌انگیز بود

خبرنگار تونسی حاضر در محل جام جهانی قطر معتقد است که تیم ملی ایران بازگشتی باشکوه برابر ولز داشت و با شانس زیادی به مصاف امریکا می رود.

الحاج علی: بازگشت تیم ایران شگفت‌انگیز بود

به گزارش" ورزش سه" برگزاری رقابت های جام جهانی در کشور مسلمان قطر توجه زیادی به سمت تیم های بخش خاورمیانه و عربی جلب کرده است. خلیل الحاج علی خبرنگار مطرح تونسی حاضر در دوحه در ارتباط با عملکرد تیم های عربی از جمله تیم ملی کشورش تونس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:" عملکرد تیم های عربی در مرحله اول متفاوت بود. قطر میزبان مسابقات دور از سطح توقع ظاهر شد، تونس برابر دانمارک عملکرد خوبی داشت اما این تیم مقابل استرالیا خوب نبود و امیدش برای صعود به دور بعد خیلی کمرنگ شد."
او با اشاره به برد با ارزش عربستان سعودی دربرابر آرژانتین گفت:" واقعا پیروزی ارزشمندی بود و اگر عربستان می توانست بازی بعدی برابر لهستان را هم ببرد می توانست شگفتی‌سازی جام جهانی 1994 را تکرار کند. در مورد تیم ملی مراکش هم باید بگویم که این تیم بازیهای خاصی را پیش رو دارد و امیدوارم بتواند با نتیجه خوب برابر کرواسی سرنوشت متفاوتی را نسبت به سناریوی تونس برای خودش رقم بزند."
این خبرنگار تونسی درباره میزبانی قطر و همچنین نقاط قوت و ضعف آن گفت:" باید اعتراف کنم که جام جهانی قطر موفق و جذاب است. میزبانی از نظر زیرساخت ها و موارد مورد نیاز مردم عالی به نظر می رسد اما نقطه منفی این میزبانی نتایج تیم ملی قطر است که نتوانست از این پتانسیل فوق العاده استفاده کند." او همچنین نسبت به سرنوشت قهرمان این تورنمنت افزود:" فرانسه با تمام قدرت برای دفاع از قهرمانی آمده و اجازه نداد که غیبت چند ستاره‌اش تاثیر گذار باشد و برزیل هم در بازی اول عملکرد بسیار خوبی داشت. اسپانیا تیم قدرتمندی است و آرژانتین هم بعد از بازی دوم امیدها را زنده کرد. با اینحال معتقدم اتفاقات دیگری در مرحله بعدی خواهد افتاد."

1770547


او در مورد عملکرد ضعیف تیم ملی تونس هم گفت:" در مورد این تیم اشکالی که وجود داشت این بود که همه دربازی دوم انتظار پیروزی داشتند اما شروع بد مقابل استرالیا موجب شد آن ها گل بزنند و سه امتیاز را بگیرند. تونس ابزار لازم را برای حمله به استرالیا نداشت و علیرغم تغییراتی که در زمین ایجاد شد نتوانست به دروازه حریف نزدیک شود. تلاش این تیم در نیمه دوم کافی نبود و حالا تونس باید با یک امتیاز به مصاف فرانسه برود. مسابقه ای که دشوار است اما چیزی غیرممکن نیست. نقطه قوت تونس هوادارانی هستند که در قطر حضور دارند و می توانند تاثیرگذار باشند."
خلیل الحاج علی در ادامه درمورد عملکرد تیم ملی ایران هم گفت:" تیم ایران بازگشت فوق العاده‌ای داشت. آنها توانستند بخش دفاعی را به خوبی ترمیم کرده و با تمرکز بالا در برابر ولز بازی کنند. تیم ایران شانسش را برای بازی آخر برابر آمریکا حفظ کرد و با امیدواری زیادی پا به مسابقه می گذارد."

دیدگاه‌ها