کد خبر : 1855906 | 06 آذر 1401 ساعت 16:39 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

ناواس به قولش وفادار ماند و کلین شیت کرد

دروازه‌بان باتجربه تیم ملی کاستاریکا توانست با یک کلین شیت به‌موقع نقش بارزی در برتری این تیم مقابل ژاپن ایفا کند.

ناواس به قولش وفادار ماند و کلین شیت کرد

به گزارش "ورزش سه"، ناواس به‌عنوان کاپیتان تیم ملی کاستاریکا در دهمین تجربه بازی های ملی در ادوار جام جهانی دریکی از  حساس‌ترین بازی‌های تیم ملی کاستاریکا مقابل ژاپن درون دروازه قرار گرفت.

او پیش از آغاز دیدار گفته بود: "من وظیفه‌ام را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهم، مابقی کارها بر عهده سایر بازیکنان".

این در حالی بود که شکست 7 بر صفر شاگردان "لوییس سوارز" مقابل اسپانیا باعث شده بود آن‌ها تمام هم‌وغم خود را در دیدار مقابل سامورایی‌ها بگذارند زیرا می بایست وداعی تلخ با جام جهانی داشته باشند.

درحالی‌که بازی به دقایق پایانی خودش و حذف سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی کاستاریکا) از جام جهانی نزدیک می‌شد، این "فیشرفولر" مدافع راست کاستاریکا بود که توانست با یک شوت دیدنی قفل دروازه "گاندا" را باز کند تا مأموریت با این گل به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسد.

بدون شک می توان گفت این شاید یکی از مهم‌ترین کلین شیت های ناواس در تاریخ بازی‌های ملی این گلر 35 ساله بود.
او در مقابل ژاپن  طی دو نوبت توانست با دو واکنش به موقع مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود تا به نوعی از خودش اعاده حیثت کند.

1770621

یک کلین شیت به‌موقع که به یک برد باارزش برابر ژاپن ختم شد، آن‌هم در روزی که او با این بازی رکوردار بازی های ملی کاستاریکا در ادوار جام جهانی شد.

 گفتنی است کاستاریکا در آخرین دیدار باید به مصاف تیم ملی آلمان برود و درصورت برتری مقابل ژرمن ها می تواند به دور بعد رقابت ها صعود کند، کاری که به مراتب سخت به نظر می رسد اما کاستاریکایی ها ثابت کردند تیمی غیرقابل‌پیش‌بینی هستند.

دیدگاه‌ها