کد خبر : 1855954 | 06 آذر 1401 ساعت 19:58 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

زمین انقلاب به جای کمپ اسپورتینگ، ساپینتو می سازد

ایده ریکاردو ساپینتو در تعطیلات جام جهانی بردن تیم استقلال به پرتغال و کمپ اسپورتینگ بود. هم چنین انجام چند بازی دوستانه با تیم های پرتغالی.

زمین انقلاب به جای کمپ اسپورتینگ، ساپینتو می سازد

به گزارش "ورزش سه"، این برنامه اجرایی نشد تا شاگردان ریکاردو ساپینتو تمرینات خود را با 48 ساعت تاخیر در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کنند. دلیل این 48 ساعت تاخیر همانی بود که مانع از سفر آبی پوشان به پرتغال شد؛ مشکلات مالی.

قرار بود با لغو سفر تیم به پرتغال، تیم برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی اردوی ترکیه شود که باشگاه خطاب به کادر فنی اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی اردو در ترکیه امکان پذیر نیست و تنها گزینه پیش روی آبی ها حضور در تورنمنت چهار جانبه امارات بود. همه چیز خوب پیش می رفت اما دعوتنامه رسمی و نهایی اماراتی ها برای حضور در این تورنمنت به دست استقلال نرسید و شاگردان ریکاردو ساپینتو تنها یک راه چاره دارند؛ ماندن در تهران و ادامه تمرینات در زمین مجموعه ورزشی انقلاب.

1770807

سرمربی تیم استقلال با درک شرایط این باشگاه تمرینات تیم را در تهران پیش می برد و در اولین بازی دوستانه استقلال روز چهارشنبه در برابر هوادار قرار می گیرد. در روزهای پیش از دربی چند بازی لیگ برتری دیگر هم از سوی تیم برای بازیکنان طراحی خواهد شد. ریکاردو ساپینتو امیدوار است وعده باشگاه استقلال به بازیکنان عملی شود تا او و تیمش با روحیه بالا در انتظار دربی باشند. علی فتح الله زاده به بازیکنان این تیم قول داده است، یک هفته پیش از دربی دریافتی همه بازیکنان را به 40 درصد می رساند. سرمربی تیم استقلال با این امید با جابجایی های برنامه این تیم در تعطیلات جام جام جهانی ساخته است چرا که رفع مشکلات مالی تیم به لغو اردوی تیم در پرتغال، ترکیه و امارات می ارزد.

1770805

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد، علی فتح الله زاده در شرایطی مدیریت باشگاه را برعهده گرفته که این شرایط از قبل وجود داشته است و او تلاش می کند علاوه بر پرداخت پول جدید به بازیکنان استقلال دریافتی های متغیر بازیکنان را یکسان کند. مشکلات مالی در باشگاه استقلال در روزهای اخیر آنقدر آزار دهنده بوده که هنوز باشگاه نتوانسته پاداش قهرمانی سوپر جام را به حساب بازیکنان تیم واریز کند.

دیدگاه‌ها