کد خبر : 1855993 | 07 آذر 1401 ساعت 05:06 | 49.5K بازدید | 12 دیدگاه

تنها یک امتیاز در دو دیدار نخست سابقه نداشت

تشویق ژرمن‌ها بابت بدترین شروع تاریخ (عکس)

هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.

تشویق ژرمن‌ها بابت بدترین شروع تاریخ (عکس)

به گزارش ورزش سه، شکست مقابل ژاپن در گام نخست آن چیزی نبود که هواداران فوتبال در آلمان انتظارش را داشتند. آنها به صعود راحت از دور گروهی عادت کرده و در مورد حریفان دور حذفی بحث می‌کردند که این باخت غیرمنتظره را متحمل شدند.

1770999
فلیک نیز در پایان نزد شاگردانش رفت و به آنها خسته نباشید گفت. او خوشحال بود که حداقل از شکست دوم فرار کرده تا نمایش ضعیف تیمش به فاجعه میل نکند.

در بازی با اسپانیا انتظار می رفت که آلمان برای جبران به میدان رفته و حتما هر سه امتیاز را کسب کند ولی با کلی تلاش و البته کمی خوش‌شانسی، یک مساوی لحظه آخری نصیب این تیم شد. شاگردان فلیک حالا از دو بازی یک امتیاز دارند و به عنوان تیم آخر گروه، برای صعود به اما و اگرها متوسل شده‌اند.

شرایط فعلی، قطعا آن چیزی نیست که آلمانی‌ها انتظارش را داشتند؛ این بدترین شروع تاریخ فوتبال آلمان در جام جهانی است. ژرمن‌ها تاکنون در هیچ دوره‌ای از جام، بعد از دو بازی دور گروهی تنها یک امتیاز نداشتند. با این وجود شاهد تشویق شاگردان فلیک توسط هواداران حاضر روی سکوهای ورزشگاه البیت بودیم.

1771000
این برای اولین بار در تاریخ است که تیم ملی آلمان در دو دیدار نخست خود در جام جهانی موفق به کسب برد نمی‌شود.

گل دقایق واپسین فولکروگ (83) آلمان را از شکست مقابل اسپانیا نجات داد؛ این شکست برابر بود با پایان زودهنگام کار آلمان در مسابقات که تراژدی بزرگی را موجب می‌شد اما در روز دوم همه چیز به نفع این تیم بود. هم ژاپن به کاستاریکا باخت و هم آلمان مقابل اسپانیا مساوی شد تا هواداران آلمانی با وجود تک امتیازی بودن و بدترین شروع تاریخ، در پایان بازی امیدوارانه اعضای تیم را مورد تشویق قرار دهند.

1771002

دیدگاه‌ها