کد خبر : 1856031 | 07 آذر 1401 ساعت 11:38 | 97.5K بازدید | 34 دیدگاه

تهدید بوکسور مکزیکی: دعا کن پیدایت نکنم، مسی!

ساول کانسلو آلوارز، بوکسور مکزیکی، به شدت از لیونل مسی عصبانی است.

تهدید بوکسور مکزیکی: دعا کن پیدایت نکنم، مسی!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی رویارویی تیم ملی آرژانتین با تیم ملی مکزیک که با پیروزی 0-2 شاگردان لیونل اسکالونی همراه بود همچنان ادامه دارد. 
مسی در این بازی موفق شد گل اول تیمش را با شوتی تماشایی وارد دروازه حریف کند تا زمینه‌ساز کسب اولین سه امتیاز آرژانتین پس از شکست برابر عربستان سعودی در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر شود. 
تصاویری از جشن و پایکوبی بازیکنان این تیم در رختکن آرژانتین منتشر شد که نکات جالبی در آن دیده می‌شد و واکنش‌های بسیاری را نیز به همراه داشت. 
در این تصویر مسی در حالی دیده می‌شد که به پرچم مکزیک ضربه می‌زند و حتی بعضی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی او را متهم کردند که او از این پرچم برای تمیز کردن زمین رختکن تیم ملی کشورش در ورزشگاه استفاده کرده است. 

1771091

همین اتفاق خشم بسیاری از هواداران مکزیک را به دنبال داشت و در راس آنها آلوارز قرار دارد که به نظر می‌رسد از دیدن این تصاویر و شنیدن این شایعات بسیار عصبانی است. 
او با انتشار توییتی در صفحه‌اش در این باره نوشت:« دیدم که مسی با پرچم و پیراهن من زمین را تمیز کرده است. او باید به درگاه خدا دعا کند که من پیدایش نکنم. همانطور که من به آرژانتین احترام می‌گذارم، او هم باید به مکزیک احترام بگذارد! من درباره کل این کشور صحبت نمی‌کنم، بلکه منظور من کارهای مزخرفی است که مسی انجام داده است.»

 

دیدگاه‌ها