کد خبر : 1856075 | 07 آذر 1401 ساعت 14:32 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

ملی‌پوش هندبال بانوان:

باوجود همه قدرت‌های آسیا سهمیه جهانی گرفتیم

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: خداراشکر با وجود همه تیم‌های آسیایی برای بار دوم توانستیم سهمیه قهرمانی جهان را کسب کنیم.

باوجود همه قدرت‌های آسیا سهمیه جهانی گرفتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عطیه شهسواری بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا زنان و کسب سهمیه قهرمانی جهان اظهار کرد: خداراشکر با وجود همه تیم‌های آسیایی برای بار دوم توانستیم سهمیه قهرمانی جهان را کسب کنیم. دیگر تیمی در آسیا نبود که به این مرحله از مسابقه نیامده باشد.

ملی‌پوش هندبال در ادامه در مورد برد مقابل تیم‌های هند، ازبکستان و استرالیا گفت: همه تیم‌ها سطح قابل قبولی داشتند. هیچ بازی برای ما آسان و راحت نبود اما ما با تمرینات و اردوهای منظمی که در تهران و بافق داشتیم به آمادگی مطلوبی رسیدیم و خداراشکر در بازی‌ها از نظر بدنی و روحی و روانی کم نیاوردیم.

وی در ادامه گفت: روز قبل هم توانستیم با اختلاف زیادی استرالیا را ببریم. البته دو برد بازی های قبل هم انگیزه ما را ۱۰ برابر کرده بود. خداراشکر با اعتقادی که کادر فنی به تک تک بازیکنان داشت و روحیه ای که به ما دادند توانستیم دوباره جهانی شویم.
شهسواری در ادامه گفت: امیدوارم که بتوانیم در ادامه مسابقات مقابل کره هم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم و در نیمه نهایی نیز بتوانیم بهترین رتبه را به نام خود بزنیم. همچنین امیدوارم که در قهرمانی جهان نماینده خوب و با کیفیتی برای ایران باشیم و نتیجه بهتر از دور قبل بگیریم.

او در پایان گفت: باید از باشگاه بافق که تیم ملی را در این مسابقات حمایت کرد و آقای پاکدل که حامی دختران هندبالی بود تشکر کنم. فدراسیون و باشگاه با برنامه ریزی دقیق سبب شدند که ما تاریخ سازی خود را دوباره تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها