کد خبر : 1856157 | 07 آذر 1401 ساعت 20:11 | 24.9K بازدید | 28 دیدگاه

جهانبخش و حفظ آمادگی برای بازی هلند!(عکس)

تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ هلند خود را برای تقابل با تیم ملی این کشور آماده می‌کند.

جهانبخش و حفظ آمادگی برای بازی هلند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بهترین سال‌های فوتبال باشگاهی خود را در هلند سپری کرده و آمار فوق‌العاده‌ای(غیر از یک فصل و نیم اخیر) در لیگ‌های این کشور داشته ولی علیرضا جهانبخش حالا در تمرینات تیم ملی ایران خود را برای تقابل با لاله‌های نارنجی اروپا آماده می‌کند.

جهانبخش پس از اینکه در ترکیب نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس قرار گرفت و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد، در دیدار برابر ولز از دقیقه ۷۷ به زمین رفت ولی دریافت اخطار در هر دو مسابقه موجب شد تا آخرین جدال مرحله گروهی با تیم آمریکا را به دلیل محرومیت از دست بدهد.

1771519

او که پس از سه فصل حضور پیاپی در برایتون انگلیس، در یک سال و نیم گذشته برای فاینورد به میدان رفته و در ۱۰ مسابقه این فصل لیگ اردیویسه هلند سه پاس گل داده، حالا باید خود را آماده نخستین تقابل با تیم ملی این کشور کند و بعید نیست دوباره از جدال با شاگردان لوئیز فن‌خال به ترکیب ایران برگردد.

جهانبخش که تجربه آقای گلی و کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ اردیویسه را قبل از انتقال به برایتون داشته و دوران درخشانی در نایمخن و آلکمار سپری کرده، اکنون در قامت بازیکن باشگاه فاینورد، احتمال دارد در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هلند برود و یک تقابل جذاب با بازیکنانی که نسبت به سبک بازی آنها آشناست، داشته باشد.

دیدگاه‌ها