کد خبر : 1856297 | 08 آذر 1401 ساعت 13:48 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

الخلیفی: جدایی من از پی‌اس‌جی شبیه شوخی است!

ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، تمام شایعات مربوط به جدایی‌اش از این باشگاه را تکذیب کرد.

الخلیفی: جدایی من از پی‌اس‌جی شبیه شوخی است!

به گزارش "ورزش سه"، الخلیفی در طول یک ماه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر دفترش در پاریس را ترک کرده و به دوحه سفر کرده است. 
او در طول سال‌های اخیر یکی از سفیران و چهره‌های برجسته قطر برای انجام تبلیغ‌های مثبت درباره این کشور و میزبانی آنها در جام جهانی بود و حالا به کشورش برگشته است تا از نزدیک شاهد نتایج این تلاش‌ها باشد. 
در چند روز اخیر شایعات بسیاری در این باره مطرح شد که وقتی جام جهانی به پایان برسد، کار او هم در پی اس جی تمام می‌‎شود. الخلیفی در پاسخ به سوالی در این باره به روزنامه مارکا گفت:« این باعث خنده من می‌شود. نمی‌دانم باید چه جوابی به این سوال بدهم چون واقعا شبیه شوخی است. این تازه شروع کار ما در پاری سن ژرمن است. ما در آستانه ورود به فاز دوم هستیم که قرار است شاهد رشدی قابل توجه باشیم. جذاب‎ترین فصل‌های ما در پی اس جی هنوز در راه است.»

1771962


رییس باشگاه پاری سن ژرمن درباره این که در جام جهانی طرفدار چه تیمی است اظهار داشت:« من صددرصد از بازیکنانم در پی اس جی حمایت می‌کنم. البته اول از همه طرفدار قطر هستم. فکر می‌کنم شاید شگفتی‌هایی هم رخ دهد. برزیل و حتی آرژانتین به سطح اول برگشته‌اند و ما تیم‌هایی مانند اسپانیا، پرتغال و فرانسه را داریم که قوی هستند. آلمان هم اگر صعود کند تیم قدرتمندی است. تیم ملی اسپانیا جوان و قدرتمند و بسیار خوب است.»
او همچنین درباره تجربه برگزاری جام جهانی در کشورش اضافه کرد:« برگزاری جام جهانی در اینجا و در این منطقه فوق العاده است. این باعث شده که کل منطقه فراتر از فرهنگ و زبان و سن و دین با هم متحد شوند. تیم‌های بسیاری در چند روز اخیر بازی کرده‌اند و جو واقعا دیوانه‌کننده است. همه مشتاق فوتبال هستند و این اشتیاق همه جا در ورزشگاه و بین هواداران دیده می‌شود. همه مردم این کشور با اشتیاق از بقیه استقبال می‌کنند. در عین حال جای بسیار خوبی برای خانواده‌هاست چون مشکلات اروپا را ندارد. جو اینجا بسیار گرم است و همه کنار هم در حال جشن گرفتن این رویداد بزرگ هستند.»
 

دیدگاه‌ها