کد خبر : 1856424 | 09 آذر 1401 ساعت 00:46 | 34.7K بازدید | 5 دیدگاه

آمار: یک نیمه آمریکا، یک نیمه ایران

تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم به مراتب بهتر از آمریکا بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. درست بر خلاف نیمه اول.

آمار: یک نیمه آمریکا، یک نیمه ایران

به گزارش "ورزش سه"، بازی خوب تیم ملی در نیمه دوم موجب شد تا آمار نهایی متعادل تر شود. 51 درصد از زمان بازی به نام آمریکا ثبت شد و 49 درصد به نام ایران و این بدین معنی است که دو تیم در مجموع پا یا پا بازی کردند. تعداد پاس آمریکایی ها 474 پاس به ثبت رسید وبازیکنان تیم ملی فوتبال ایران هم 465 پاس بهم دادند که این آمار به آمار تیم ملی آمریکا نزدیک بود.

12 شوت از تیم ملی آمریکا و 4 شوت از تیم ملی فوتبال ایران که شوت های ایران در نیمه دوم زده شد. از 12 شوت تیم ملی فوتبال آمریکا 5 شوت در چارچوب بود و از شوت های ایران هم یک شوت در چارچوب زده شد.

10 خطا از تیم ملی فوتبال آمریکا و 14 خطا از تیم ملی فوتبال ایران. یک کارت زرد برای تیم ملی فوتبال آمریکا و 2 کارت زرد برای تیم ملی فوتبال ایران. آمریکایی ها 5 بار به نقطه کرنر رفتند و ایرانی ها تنها یک بار از روی نقطه کرنر فرصت ارسال توپ به روی دروازه حریف را به دست آوردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه دوم روی ارسال ها همان طور که تیم ملی فوتبال آمریکا به گل رسید، موقعیت گل به دست آورد اما ضربات هیچ کدام در چارچوب نبود. در بطن دو حمله سامان قدوس بود اما ضربات نهایی این بازیکن در چارچوب نبود و در نهایت این تیم ملی فوتبال آمریکا بود که به دور دوم صعود کرد. ایران با شش دوره حضور در جام جهانی هم چنان در حسرت صعود به دور دوم بازی ها باقی ماند.

دیدگاه‌ها