کد خبر : 1856426 | 09 آذر 1401 ساعت 00:56 | 16.9K بازدید | 28 دیدگاه

صعود چهار تیم به مرحله یک هشتم نهایی؛

شب تلخی که ایران و اکوادور جا ماندند

در پایان مسابقات گروه‌های اول و دوم مسابقات جام جهانی دو تیم اکوادور و ایران نتوانستند به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

شب تلخی که ایران و اکوادور جا ماندند

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم دور گروهی مسابقات جام جهانی امروز با برگزاری چهار مسابقه که به صورت همزمان برگزار شد، ادامه پیدا کرد و در پایان این مسابقات چهار تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات را پیدا کردند.
در گروه اول مسابقات به طور همزمان از ساعت 18:30 دقیقه دو تیم اکوادور و سنگال به مصاف هم رفتند و در دیدار دیگر تیم فوتبال قطر به عنوان میزبان به مصاف هلند رفت. 
در استادیوم خلیفه تیم فوتبال سنگال به رهبری آلیو سیسه توانست با نتیجه 2 بر 1 شاگردان آلفارو را از پیش رو بردارد تا اکوادور به عنوان اولین حذف شده شایسته مسابقات معرفی شود. در دیگر مسابقه هم قطر که حذفش از تورنمنت با دو باخت قبلی برابر اکوادور و سنگال قطعی شده بود با نتیجه 2 بر صفر مقابل هلند شکست خورد تا هلندی‌ها با 7 امتیاز و سنگال با 6 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی دور بعدی شوند.
تکلیف گروه دوم مسابقات هم با دو دیداری که از ساعت 22:30 دقیقه به طور همزمان میان ایران و آمریکا و انگلیس برابر ولز برگزار شد، تعیین گردید و بر این اساس شاگردان گرت ساوت‌گیت که موفق شدند تیم ولز را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارند با 7 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم شدند و شاگردان برهالتر هم با کسب پیروزی یک بر صفر برابر شاگردان کی‌روش به مرحله بعدی رسیدند.
این چهار تیم روز شنبه در دو مسابقه مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند؛ جایی که هلند به عنوان صدرنشین گروه اول با آمریکا مصاف خواهد داد و انگلیس نیز به عنوان تیم اول گروه دوم با سنگال مصاف خواهد داد.

دیدگاه‌ها