کد خبر : 1856495 | 09 آذر 1401 ساعت 12:18 | 66.9K بازدید | 18 دیدگاه

گل می‌خواستیم ولی آزمون را بیرون بردیم!

مهاجم نوک اصلی ایران در جام جهانی قطر در میان تعجب تماشاگران بازی در بین دو نیمه برابر امریکا تعویض شد.

گل می‌خواستیم ولی آزمون را بیرون بردیم!

به گزارش "ورزش سه" شکست دیشب تیم ملی برابر آمریکا در شرایطی رقم خورد که شاگردان کی‌روش با یک تساوی می‌توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

از همین رو بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که در این مسابقه سردار آزمون که برابر ولز هم نزدیک به هفتاد دقیقه بازی کرده بود، کار را از روی نیمکت آغاز کند تا در صورت عقب افتادن تیم ملی از آمریکا، بتواند قوای تهاجمی ایران را با نفسی تازه به سمت دروازه ترنر هدایت کند.

با این حال کی‌روش به سردار آزمون از ابتدا بازی داد و در شرایطی که تیم ملی از حریف عقب افتاده بود و نیاز مبرم به گلزنی داشتیم، در میان تعجب با شروع نیمه دوم سامان قدوس به جای سردار آزمون به میدان آمده بود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که با توجه به قد بلند آزمون و شم گلزنی بالاتر او نسبت به قدوس، بعید به نظر می‌رسید این بازیکن توانایی کمتری در باز کردن دروازه حریف داشته باشد و اساسا بخش زیادی از قدرت تهاجمی تیم ملی هم با تعویض او از بین رفت تا ستاره تیم ملی که برابر ولز و انگلیس قدرت خلق موقعیت خودش را به رخ کشیده بود، در نیمه حیاتی بازی برابر آمریکا بیرون از زمین باشد و سهمش از این مسابقه، دلداری دادن به سایر بازیکنان در انتهای مسابقه باشد.

1772613

دیدگاه‌ها