کد خبر : 1856509 | 09 آذر 1401 ساعت 13:38 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

اشتیاق ستاره آمریکا برای بازگشت: تا شنبه آماده‌ام!

کریستین پولیشیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، آماده است تا برای بازی در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 به میدان برگردد.

اشتیاق ستاره آمریکا برای بازگشت: تا شنبه آماده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.
تک گل این بازی را پولشیچ وارد دروازه ایران کرد و روی صحنه گل نیز به دلیل برخوردی که با علیرضا بیرانوند داشت مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. 
این بازیکن 24 ساله پس از درمان‌های انجام شده روی او از سوی کادر پزشکی تیم ملی آمریکا توانست بار دیگر به میدان برگردد اما در نهایت بین دو نیمه از ترکیب تیمش بیرون رفت و پس از بازی مشخص شد که برای انجام درمان کامل به بیمارستان منتقل شده است. 

1772476


به این ترتیب، این ستاره تیم ملی آمریکا فرصت کافی برای خوشحالی و جشن گرفتن به خاطر صعود به مرحله یک هشتم را پیدا نکرد اما به نظر می‌رسد که از روحیه خوبی برخوردار است و انگیزه بالایی دارد. 
وستون مک کنی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این هم تیمی‌اش اظهار داشت:« من پیامی برای او فرستادم تا حالش را بپرسم و او گفت که مطمئن باش برای بازی روز شنبه آماده خواهم بود. ما خوشحالیم که او با تمام وجود برای گل زدن تلاش کرد. لحظه سختی بود اما ما کار را انجام دادیم و خوشحالیم که هنوز اینجا هستیم.»
تیم ملی آمریکا باید در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 روز شنبه به مصاف تیم ملی هلند برود.

 

دیدگاه‌ها