کد خبر : 1856561 | 09 آذر 1401 ساعت 17:12 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

لوزالمعده مدافع عربستان هم آسیب دیده بود

یاسر الشهرانی مدافع عربستان روز چهارشنبه از بیمارستانی که به آن منتقل شده بود، مرخص شد.

لوزالمعده مدافع عربستان هم آسیب دیده بود

به گزارش ورزش سه، او که بعد از دیدار پرماجرای عربستان و آرژانتین تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، پس از آنکه کار پزشکان روی استخوان صورتش تمام شد، صبح امروز این توان را پیدا کرد که در شبکه‌های اجتماعی از خود خبری اعلام کند.

توییت تیم ملی عربستان درباره الشهرانی نوشت: بعد از تایید ثبات این بازیکن و با نظارت تیم پزشکی و البته نظر خدا، تصمیم گرفته شده او به خانه برود و در آنجا تحت پیگیری‌های پزشکی قرار بگیرد. ما برای سلامتی هر چه زودتر یاسر دعا می‌کنیم.

مصدومیت عجیب الشهرانی در زمانی رخ داد که سعودی‌ها خود را آماده جشن می‌کردند؛ آنها موفق شده بودند شکست ۱-۰ مقابل آرژانتین را به پیروزی ۲-۱ تبدیل کنند اما با برخورد شدید دروازه‌بان سعودی به شهرانی، او بی‌هوش شد و از زمین خارجش کردند و این پیش از آن بود که تصاویری تکان‌دهنده از شکستگی جمجمه‌اش منتشر بشود‌.

بازیکنان عربستان پس از مصدومیت شدید شهرانی که منجر به خروج او از مسابقات و انتقالش به بیمارستانی خارج از مرزهای قطر شد، در بازی بعد دیدار را با یاد او شروع کردند. همچنین در رختکن تیم ملی عربستان، لباس این مدافع همچنان آویزان مانده است. او حالا تحت دو عمل جراحی قرار گرفته؛ یکی روی لوزالمعده و یکی روی استخوان شکسته گونه. بعد از این در روز یکشنبه خبری از سوی تیم ملی عربستان منتشر شد که هر دو جراحی موفقیت‌آمیز بوده است.

در طول رقابت‌های جام جهانی حداقل سه مورد اتفاق مشابه برای بازیکنان رخ داده است؛ اولی مصدومیت شدید برای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران بود که به بازیکن خودی (مجید حسینی) برخورد کرد و دیروز هم نکو ویلیامز بازیکن تیم ملی ولز در برخورد با مارکوس رشفورد دچار نوعی گیجی در ناحیه سر شده بود.

بنابر پروتکل‌های فیفا، علائمی مثل تهوع و سردرد و سرگیجه باید با دخالت فوری پزشک و جایگزینی بازیکن همراه بشود.

1772741

دیدگاه‌ها