کد خبر : 1856688 | 10 آذر 1401 ساعت 12:52 | 20.8K بازدید | 10 دیدگاه

برد آرژانتین برای عربستانی‌ها کافی بود؛

واکنش‌ مثبت رسانه‌های سعودی به حذف تیم رنار

رسانه‌های عربستانی به با وجود عدم صعود تیم ملی این کشور به مرحله حذفی جام جهانی، به تمجید از شاگردان هروه رنار پرداخته‌اند.

واکنش‌ مثبت رسانه‌های سعودی به حذف تیم رنار

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان با وجود شگفتی‌سازی در دیدار اول خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیروزی ۲-۱ مقابل آرژانتین، در دو مسابقه مقابل لهستان و مکزیک شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که هواداران و اهالی فوتبال عربستان امید زیادی به دومین صعود تیم ملی این کشور از مرحله گروهی جام جهانی، پس از سال ۱۹۹۴ داشتند.

با این حال روزنامه‌های عربستانی که روز گذشته با تیترهایی روحیه‌بخش به استقبال تقابل با مکزیک رفته بودند، در چاپ امروز خود نیز با وجود عملکرد ضعیف عربستان برابر مکزیک، به تمجید از عملکرد این تیم پرداخته‌اند.

روزنامه «المدینه» در این باره نوشت: «سبزها جام جهانی را با احترام جهان ترک می‌کنند.»

روزنامه «الوطن» نیز از حضور عربستان در جام جهانی قطر، به عنوان یک شگفتی یاد کرده و نوشت: «عربستان چشم همگان را به خود خیره کرد.»

1773183

همچنین روزنامه «عکاظ» با انتشار تصویری از محمد العویس نوشت: «احترام را کسب کردید.»

روزنامه «الریاضیه» از عنوان «حضور بزرگ و وداع تلخ» برای حذف عربستان از جام جهانی استفاده کرد و «الاقتصادیه» هم با اشاره به گل دقایق پایانی عربستان به مکزیک نوشته است: «عربستان هم احترام را کسب کرد و هم شرف را حفظ کرد.»

همچنین روزنامه «الکاس» نیز نوشت: «سبزها جام را با سری بلند ترک می‌کنند.»

1773181

دیدگاه‌ها