کد خبر : 1856710 | 10 آذر 1401 ساعت 14:40 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

آیمریک لاپورت:

لوییس انریکه و گواردیولا یک دنیا تفاوت دارند

آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا، در باشگاه خود زیر نظر پپ گواردیولا کار می کند و در تیم ملی مربی او لوییس انریکه است. او معتقد است این دو مربی شباهتی به هم ندارند.

لوییس انریکه و گواردیولا یک دنیا تفاوت دارند

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورت می توانست برای تیم ملی فرانسه بازی کند و حتی ماه ها منتظر دعوت از سوی دیدیه دشان ماند اما پس از اینکه از حضور در تیم ملی فرانسه ناامید شد، در نهایت به دعوت تیم ملی اسپانیا پاسخ مثبت داد و حالا یکی از ستاره های لاروخا در جام جهانی نیز محسوب می شود.

1773241

لاپورت در مصاحبه جدید خود گفت که از تماشای فوتبال لذت نمی برد:«من معتاد به فوتبال نیستم. صادقانه بگویم که از تماشای فوتبال لذت نمی برم و ترجیح می دهم خودم را مشغول کار دیگری کنم. من حتی بازی های جام جهانی تا به اینجا را هم ندیده ام و نمی دانم در دور بعد ممکن است به چه حریفی برخورد کنیم. از ساعت و روز بازی منچسترسیتی هم بی اطلاعم و بازی تیم خودم را نیز تماشا نمی کنم. خانواده و دوستانم اگر از من ساعت بازی سیتی را سوال کنند، پاسخی برای‌شان ندارم.»

لاپورتا در مورد شانس قهرمانی اسپانیا در جام جهانی گفت:«ما می توانیم قهرمان شویم و برای این ادعا دلایل محکمی دارم. سبک بازی ما الگویی برای بسیاری از تیم های ملی است. ما بسیار خوب بازی می کنیم. بازیکنانی باکیفیت و فوق العاده در اختیار داریم و در زمین کار با توپ‌مان بی‌نظیر است. برابر آلمان که از بهترین تیم های دنیاست ما توانستیم بازی خودمان را تحمیل کنیم. بسیار برتر بودیم و با بدشانسی بازی مساوی شود.»

مقایسه لوییس انریکه و پپ گواردیولا:«آنها بسیار باهم متفاوتند. با اینکه هر دو دوست دارند تیم‌شان توپ و میدان را در اختیار داشته باشد ولی پپ از تیمش انتظار خطرپذیری بیشتری در بازی دارد و اصرار دارد که حریف را کمی بیشتر از تعادل خارج کنید. هر دو مربی جاه طلبند و در برخی موارد نیز شباهت هایی دارند.»

دیدگاه‌ها