کد خبر : 1856814 | 11 آذر 1401 ساعت 01:23 | 28.4K بازدید | 7 دیدگاه

فاصله ۹۰ دقیقه‌ای رویا تا کابوس؛

رویای بر باد رفته- غمگین‌ترین آلمانی البیت(عکس)

هواداران تیم ملی فوتبال آلمان یک شب کابوس وار را پشت سر می‌گذارند.

رویای بر باد رفته- غمگین‌ترین آلمانی البیت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان چهار سال پیش تحت هدایت یواخیم لوو یک جام جهانی کابوس‌وار و تلخ را پشت سر گذاشت. جایی که آنها با ارائه نمایش‌های ناامیدکننده و فاجعه‌بار حتی از صعود به مرحله حذفی جام جهانی نیز بازماندند.

یورو 2020 نیز برای آلمانی ها بسیار تلخ به پایان رسید و در نهایت، یواخیم لوو به حضور چندین ساله خود روی نیمکت مانشافت پایان داد. مطابق پیش‌بینی‌ها در نهایت این سرمربی موفق بایرن مونیخ یعنی هانسی فلیک بود که با فدراسیون فوتبال آلمان به توافق رسید و هدایت تیم ملی کشورش را برعهده گرفت.

قهرمان جام جهانی 2014 امیدوار بود تحت هدایت سرمربی جدید خود به کابوس سال‌های اخیر پایان دهد و در قطر به عنوان یک مدعی ظاهر شود و حتی برای قهرمانی در مسابقات بجنگد. با این حال آلمان برای دومین جام جهانی پیاپی طعم تلخ حذف در دور گروهی را چشید.

1773653

یکی از هواداران تیم ملی آلمان امشب و پیش از دیدار برابر کاستاریکا سوژه عکاسان شده بود. جایی که او بنری در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: "رویا زنده است... قهرمان 2022"

اما فاصله این رویا تا کابوس برای این هواداران تیم ملی فوتبال آلمان فقط 90 دقیقه بود و جالب اینکه عکاسان حاضر در البیت پس از بازی او را در وضعیتی شکار کردند که این بنر را پاره کرده بود.

دیدگاه‌ها