کد خبر : 1856816 | 11 آذر 1401 ساعت 01:33 | 27K بازدید | 10 دیدگاه

فلیک: اسپانیا را مقصر نمی‌دانم، تقصیر خودمان است

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از حذف تیمش از مرحله گروهی جام جهانی به خبرنگاران گفت ناراحتی خودش و بازیکنانش از این اتفاق غیر قابل وصف است.

فلیک: اسپانیا را مقصر نمی‌دانم، تقصیر خودمان است

به گزارش "ورزش سه"، آلمان امشب یکی از بدترین شب‌های فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. شاگردان هانسی فلیک با اینکه کاستاریکا را 4-2 شکست دادند ولی با توجه به شکست اسپانیا مقابل ژاپن این برد برای صعود آنها از گروه‌شان کافی نبود.

هانسی فلیک، سرمربی مانشافت، در پایان بازی به خبرنگاران گفت از اتفاقی که برای تیمش افتاده عصبانی و ناراحت است. او مدعی شد ناراحتی آلمان بابت حذف از مرحله گروهی ناراحتی عظیمی است.

عملکرد آلمان مقابل کاستاریکا
در نیمه اول ناراحت و عصبانی بودم چون خودمان باعث شدیم حریف قوی شود. در همان نیمه، سه یا چهار فرصت گلزنی داشتیم. ولی با اشتباهات خودمان کاری کردیم حریف به بازی برگردد و سوار کار شود.

تقصیر خودمان است؛ اسپانیا را مقصر نمی‌دانم 
حذف ما امروز اتفاق نیفتاد. من اسپانیا را مقصر نمی‌دانم. هرگز به تیم‌های دیگر نگاه نکرده و نمی‌کنم. باید خودمان را سرزنش کنیم. به خصوص در مقابل ژاپن به اندازه کافی شانس داشتیم. در مقابل اسپانیا هم در اواخر بازی شانس زیادی داشتیم. ما در آن بیست دقیقه بسیار بد در بازی مقابل ژاپن حذف شدیم. ما در این تورنمنت به اندازه کافی موثر بازی نکردیم. ناراحتی ما عظیم است. حالا باید آنچه را در این تورنمنت اتفاق افتاد، هضم کنیم.

1773655

راه‌حل فوتبال آلمان برای عبور از این شرایط
باید در پرورش بازیکن بهتر شویم. مدت زمان زیادی است که به دنبال بازیکن‌هایی مناسب برای نقش شماره 9 و دفاع‌های کناری می‌گردیم. این در حالی است که فوتبال آلمان را سال‌ها به عنوان فوتبالی با دفاع مستحکم می‌شناختند. دوباره باید به پایه‌ها برگردیم.

موسیالا
جمال استثنایی بازی کرد. از اینکه چنین بازیکنی دیگر در این جام جهانی بازی نمی‌کند، متاسفم.

هانسی فلیک استعفا می‌دهد؟
تکلیف این موضوع را به سرعت مشخص می‌کنیم. پاسخ این سوال در حال حاضر دشوار است. درست بعد از بازی‌ که به حذف ما منجر شد. به زودی مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها