کد خبر : 1856822 | 11 آذر 1401 ساعت 03:00 | 26.8K بازدید | 1 دیدگاه

اجرای همزمان دو فیلمنامه در دو مستطیل سبز

پوستری از فیلم صعود گروه E در ژانر اکشن-درام

هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه‌ای بود که می‌توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.

پوستری از فیلم صعود گروه E در ژانر اکشن-درام

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت صعود گروه E، داستان جالبی داشت و به اندازه بازی های روز اول، به نتایج غیرمنتظره ختم شد. بازی های روز پایانی این گروه در حالی آغاز شد که آلمان فقط یک امتیاز داشت. البته این تیم با توجه به شکست ژاپن مقابل کاستاریکا در دور دوم، کمی شانس صعود پیدا کرده بود. این شانس اما بستگی به اما و اگرهایی داشت که در طول 90 دقیقه بارها دستخوش تغییر شد و در نهایت به آن چه که ژرمن‌ها دوست داشتند ختم نشد.  

در این گروه هر چهار تیم شانس صعود داشتند؛ حتی کاستاریکایی که هفت گل در روز اول از اسپانیا خورده بود. شاگردان انریکه با توجه به تفاضل گل مناسب حاصل از این نتیجه، خیال راحت‌تری نسبت به صعود داشتند، مگر اینکه آلمان از کاستاریکا شکست بخورد یا یک جشنواره گل دیگر مقابل این تیم به راه بیاندازد.

1773671

دیدار آلمان با کاستاریکا و اسپانیا با ژاپن همزمان باهم شروع شد. ده دقیقه از زمان دو بازی نگذشته بود که دو اتفاق به ضرر ژاپن رخ داد. آلمان دروازه کاستاریکا را باز کرد و دو دقیقه بعد اسپانیا هم به ژاپن گل زد. نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید؛ این یعنی صعود اسپانیا به عنوان صدرنشین و برابری امتیازات و تفاضل گل ژاپن و آلمان.

1773672

در شروع نیمه دوم هر دو بازی اما اتفاقات کاملا برعکس نیمه اول رخ داد؛ ژاپن و کاستاریکا در عرض یک ربع دو گل به اسپانیا و آلمان زدند تا شش امتیازی شده و صعود کننده های گروه لقب بگیرند. این هم اما پایان کار نبود و شاگردان فلیک در ادامه سه بار دیگر دروازه کاستاریکا را باز کردند تا در حالی که بازی ژاپن و اسپانیا با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید، پیروزی بی‌اثر 4-2 را به نام خود ثبت کنند. این داستان جالب، سرنوشت صعود گروه را به فیلمنامه‌ای پرهیجان و دراماتیک تبدیل کرد که پوستر آن می تواند عکس زیر باشد:

1773683

دیدگاه‌ها