کد خبر : 1856835 | 11 آذر 1401 ساعت 02:43 | 63.7K بازدید | 2 دیدگاه

من به این تیم افتخار می‌کنم

بدترین بازنده جام با افتخار به خانه بازمی‌گردد

لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی کاستاریکا، بعد از شکست 4-2 مقابل آلمان گفت: ژرمن‌ها برتر بودند و شکست سختی به ما تحمیل کردند ولی فوتبال کاستاریکا آینده روشنی دارد.

بدترین بازنده جام با افتخار به خانه بازمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، کاستاریکا امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی قطر مقابل آلمان ایستاد.

شاگردان لوئیس فرناندو سوارز، در بخشی از مسابقه حتی از آلمان 2-1 پیش افتادند ولی در نهایت با دریافت سه گل در اواخر بازی نتیجه را 4-2 واگذار کردند.

لوئیس فرناندو سوارز در پایان مسابقه به برتری آلمان در این بازی اذعان کرد ولی گفت به این تیم ملی و به فوتبال کاستاریکا امیدوار است و آینده روشنی برایش تصور می‌کند.

سرمربی کاستاریکا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: ما با چالش های زیادی روبرو شدیم اما با این وجود، به اینجا رسیدیم. از ابتدا درصد صعود ما به جام جهانی، از 10 درصد فراتر نمی‌رفت و با حال، به این رقابت‌ها راه پیدا کردیم.

1773701

او ادامه داد: ما مقابل ژاپن، آنطور که باید، بازی کردیم اما مهم‌ترین مسئله این است که جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و چیزهای زیادی هست که باید در سال‌های آینده تغییر دهیم. ما بازیکنان جوان و آینده‌داری داریم و باید بر اساس تجربه‌ای که در این جام جهانی به دست آورده‌ایم، آینده را بسازیم.

سرمربی کاستاریکا همچنین گفت: من به این تیم افتخار می‌کنم؛ کاستاریکای واقعی را امشب مقابل آلمان دیدید و ما توانستیم با سر بالا از جام جهانی خداحافظی کنیم. البته باید قدرت تیم ملی آلمان را هم در نظر بگیریم.

او در پایان گفت: این نسل کاستاریکا خیلی جوان است و برای مدتی در تیم حضور خواهد داشت؛ ما باید جدی باشیم و همه این نتایج را پشت سر بگذاریم و دیگر به گذشته فکر نکنیم.

لازم به ذکر است کاستاریکا در دیدار اول خود در جام جهانی 2022 قطر، با هفت گل مغلوب اسپانیا شد و سپس در بازی دوم موفق شد با یک گل ژاپن را شکست بدهد. این تیم پس از باخت امشب برابر آلمان، با 3 امتیاز در رتبه چهارم گروه E قرار گرفت.

دیدگاه‌ها