کد خبر : 1856874 | 11 آذر 1401 ساعت 12:50 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

چک اول فکری به نساجی پاس شد

محمود فکری به دلیل جدایی از نساجی و پیوستن به استقلال پیش از اتمام قراردادش، ملزم به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به باشگاه مازنی شد.

چک اول فکری به نساجی پاس شد

به گزارش "ورزش سه"، در تازه ترین مذاکرات صورت گرفته میان محمود فکری و باشگاه نساجی طرفین توافق کردند این پول در چند قسط پرداخت شود که چک اول محمود فکری به باشگاه نساجی که 500 میلیون تومان بود، پاس شد. سرمربی تیم سایپا باید 1 میلیارد و 800 میلیون تومان دیگر به حساب باشگاه مازنی واریز کند.

محمود فکری، زمانی که سرمربی خوشه طلایی بود، در میانه های راه به نساجی ملحق شد و در 10 بازی پایانی به همراه این تیم با وجود بازی با همه تیم های مدعی نباخت و نساجی را از میانه های پایین جدول به رتبه نهم برد. او به واسطه این نمایش خوب مورد توجه تیم استقلال قرار گرفت اما چون باشگاه نساجی یک فصل دیگر با این مربی قرارداد داشت از او به کمیته وضعیت شکایت کرد و در نهایت رای صادره پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به حساب باشگاه مازنی بود که اکنون 500 میلیون تومان از این پول به حساب باشگاه مازنی واریز شده است. الباقی این مبلغ هم در آینده از سوی محمود فکری به باشگاه نساجی پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها