کد خبر : 1856884 | 11 آذر 1401 ساعت 13:25 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

حملات شروع شد: آلمان نباید با فلیک ادامه دهد

دتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هانسی فلیک باید از سمتش برکنار شود.

حملات شروع شد: آلمان نباید با فلیک ادامه دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در سومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید اما این برد برای صعود این تیم به مرحله بعدی کافی نبود. 
پیروزی ژاپن برابر اسپانیا در دیدار همزمان باعث شد که آلمان به خاطر تفاضل گل کمتر از شاگردان لوئیز انریکه موفق به صعود به مرحله یک هشتم جام جهانی نشود. 
این دومین بار متوالی است که آنها در مرحله گروهی جام جهانی حذف و مجبور به بازگشت به زمین می‌شوند. این تیم پیش از این در جام جهانی 2018 نیز چنین اتفاقی را تجربه کرده بود. 
با این حال، بسیاری امیدوار بودند که تیم فلیک بتواند شرایط را تغییر دهد و حتی پیش از شروع مسابقات این تیم را جزو مدعیان قهرمانی به حساب می‌آوردند.

1773654


هامان پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« من فکر می‌کنم غیرممکن است که بتوانیم به کار با این مربی ادامه دهیم. پس از این اتفاقی که رخ داده است، ما فقط 18 ماه تا آغاز یورو فاصله داریم.»
او با انتقاد از اظهارات اعضای کادر فنی پس از این حذف گفت:« وقتی صحبت‌ها و نظرات افرادی که مسئول این اتفاق هستند را می‌شنوم واقعا هیچ مسئولیت پذیری در این باره نمی‌بینم. توجیه، توجیه و توجیه. زمان تغییرات فرا رسیده است.»
این ستاره سابق بایرن با انتقاد از بازی ضعیف آلمان برابر کاستاریکا اضافه کرد:« آنها در دو بازی اول فقط یک شوت در چارچوب داشتند و ما کاری کردیم که شبیه برزیل به نظر برسند. هرکس هر کاری بخواهد در تیم انجام می‌دهد. من هیچ دلیلی نمی‌بینم که فلیک به کارش به عنوان مربی ادامه دهد.»
 

دیدگاه‌ها