کد خبر : 1856887 | 11 آذر 1401 ساعت 13:38 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه پیروزی مقابل استقلال، هوادار رو به پیشرفت

تیم هوادار در جریان بازی دوستانه با استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا نشان دهد هم چنان می تواند یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر باشد.

به بهانه پیروزی مقابل استقلال، هوادار رو به پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی دوستانه که در زمین تمرین تیم هوادار برگزار شد استقلال سه بازیکن ملی پوش خود را در اختیار نداشت و در همان دقایق ابتدایی هم عارف غلامی مصدوم شد اما نمی شود به بازی خوب تیم هوادار اشاره نکرد. همان طور که این تیم در ابتدای فصل هم در مصاف دوستانه با استقلال به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و در لیگ برتر هم تنها با یک گل مغلوب استقلال شد.

کسب 12 امتیاز از 11 بازی و حضور در رتبه یازدهم جدول بدون شک برای ساکت الهامی و تیم هوادار راضی کننده نیست. او دوست دارد به همراه این تیم تهرانی به نیمه بالای جدول و حتی رتبه های بالایی نزدیک شود که به نظر می رسد هوادار با  این سبک از بازی در هفته های آتی امتیازات مهمی را به دست خواهد آورد. شاید امتیازات از دست رفته را باید به حساب تغییر تاکتیک و ایده تیم هوادار گذاشت. تیمی که فصل گذشته تحت هدایت غلامرضا عنایتی پشت توپ پرتعداد بود و سعی می کرد با انتقال های سریع به گل برسد اما این فصل می کوشد، با بازی ترکیبی روی دروازه حریف خلق موقعیت کند و حتی در مصاف با تیم  های بزرگ هم سعی می کند، ارایه گر بازی رو به جلو باشد.

ساکت الهامی که دو قهرمانی در جام حذفی به همراه تراکتور و نساجی را در کارنامه دارد حال مصمم به کسب یک نتیجه خوب در بازی های لیگ برتر است و به نظر می رسد مدیران باشگاه هم به بهانه نمایش های خوب هوادار در هفته های سپری شده مانع از جدایی ساکت الهامی به مقصد تراکتور شدند. هر چند سرپرست تیم تراکتور این خبر را تکذیب کرد اما اشتیاق تیم به مربی ای که قبلا قهرمانی به ارمغان آورده طبیعی است. هوادار و ساکت الهامی رو به پیشرفت هستند و این در بازی با استقلال مشهود بود.

دیدگاه‌ها