کد خبر : 1856981 | 12 آذر 1401 ساعت 03:30 | 26K بازدید | 8 دیدگاه

ادن هازارد آماده بازنشستگی از دیدارهای ملی

ادن هازارد، وینگر 31 ساله و نیمکت نشین باشگاه رئال مادرید، پس از ناکامی در قطر قصد دارد از تیم ملی بلژیک خداحافظی کند.

ادن هازارد آماده بازنشستگی از دیدارهای ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک با هدایت روبرتو مارتینز در رقابت های جام جهانی قطر عملکردی ضعیف تر از حد انتظار از خود ارائه داد و در مرحله گروهی از رقابت‌ها حذف شد. شیاطین سرخ اروپا که در جام جهانی 2018 به مقام سوم رسیدند، در جام جهانی 2022 در مرحله گروهی سوم شدند و از صعود به دور حذفی جا ماندند.

1774206

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک در آخرین دیدار دور گروهی مقابل کرواسی نتوانست پیروزی کسب کند و پس از نتایج فاجعه‌باری که با بلژیک به دست آورد، از سمت خود استعفا داد. این مربی اسپانیایی در آخرین روزهای مربیگری خود، اعتقاد زیادی به ستاره روزهای گذشته بلژیک یعنی ادن هازارد نداشت.

1774205

وینگر همیشه مصدوم رئال مادرید، هیچ یک از بازی های بلژیک در قطر را به مدت 90 دقیقه و کامل بازی نکرد. او در دو بازی اول پس از 60 دقیقه تعویض شد و سپس برای دیدار با کرواسی از ترکیب اصلی روبرتو مارتینز کنار گذاشته شد.
هازارد تنها در سه دقیقه مانده به اتمام زمان قانونی بازی و در لحظه ای که بلژیکی ها نیاز مبرم به گلزنی داشتند، وارد زمین شد اما نتوانست کمکی به تیمش برای صعود به دور یک هشتم نهایی بکند. پس از کناره‌گیری مارتینز از هدایت این تیم، مارکا در گزارشی مدعی شد که هازارد نیز در حال بررسی جدایی از تیم ملی بلژیک است.

1774204

در این گزارش آمده که ستاره سابق چلسی هنوز تصمیم نهایی را در خصوص بازنشستگی نگرفته است، اما به طور جدی به آن فکر می‌کند و به زودی در این خصوص صحبت خواهد کرد.
تیبو کورتوا، هم تیمی او در رئال مادرید و بلژیک، پس از تساوی مقابل کرواسی، به دفاع از هازارد پرداخت و اعتراف کرد که نیمکت‌نشینی هازارد ضربه محکمی را به او وارد خواهد کرد.
کورتوا گفت: "ادن نشان داده که خوب بازی می کند. حیف شد که او فقط ۱۰ دقیقه بازی کرد. او خیلی خوب کار می کند، او شایسته فرصت های بیشتری است. من مطمئنم که از نظر روانی، نیمکت نشینی برایش ضربه‌ بزرگی است. او بازیکن بزرگی است و هنوز هم می تواند کارهای زیادی در فوتبال انجام دهد."

1774207

هازارد 126 بازی برای بلژیک انجام داده و 33 گل به ثمر رسانده است. 

دیدگاه‌ها