کد خبر : 1856983 | 12 آذر 1401 ساعت 00:33 | 47.7K بازدید | 4 دیدگاه

گل، شادی و اخراج: شب پر ماجرای وینسنت ابوبکر

وینسنت ابوبکر، کاپیتان تیم ملی کامرون، با گلزنی برابر برزیل و درآوردن پیراهنش از زمین بازی اخراج شد.

گل، شادی و اخراج: شب پر ماجرای وینسنت ابوبکر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کامرون در آخرین بازی از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی برزیل رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
پیروزی در این بازی می‌توانست به معنای صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 باشد اما با توجه به پیروزی تیم ملی سوئیس در بازی همزمان برابر تیم ملی صربستان، آنها نتوانستند شگفتی‌ساز شوند و در نهایت از دور مسابقات حذف شدند. 
کامرون در طول بازی برابر برزیل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت در دقیقه 92 توانست دروازه حریف قدرتمندش را توسط ابوبکر باز کند. 

1774221


این بازیکن که از گلزنی برابر برزیل که می‌توانست شانس صعود تیمش به مرحله یک هشتم جام جهانی را حفظ کند بسیار خوشحال بود، بلافاصله پس از گلزنی پیراهنش را از تن درآورد و با توجه به این که تنها 10 دقیقه قبل به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دریافت کرده بود، با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. 
اما در نهایت صربستان نتوانست به سود کامرون عمل کند و دقایقی بعد سوت پایان این بازی نیز به صدا درآمد تا کامرون علیرغم پیروزی برابر برزیل و کسب سه امتیاز این بازی از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر حذف شده باشد. 
 

دیدگاه‌ها