کد خبر : 1857019 | 12 آذر 1401 ساعت 10:04 | 647 بازدید | 0 دیدگاه

ملایی طلایی شد

کسب یک طلا و سه برنز توسط پاروزنان ایران

در اولین روز برگزاری مرحله فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نمایندگان ایران صاحب یک طلا و سه برنز شدند.

کسب یک طلا و سه برنز توسط پاروزنان ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از ۹ آذر با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند آغاز شده است که در ادامه این رویداد امروز شنبه ۱۲ آذر با برگزاری دور فینال مواد گروه اول ادامه پیدا می‌کند. تیم ایران در بخش بانوان و آقایان در این رقابت‌ها حضور دارد.

در اولین روز از رقابت‌های بخش فینال، نمایندگان ایران در روئینگ چهارنفره سبک وزن با ترکیب زینب نوروزی و کیمیا زارعی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در دور فینال با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، تایلند و فیلیپین رقابت کردند و در پایان با زمان ۷:۳۳.۱۸۷ دقیقه صاحب مدال برنز مسابقات شدند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و تایلند طلا و نقره گرفتند.

نازنین ملایی پاروزن المپین ایران هم اولین مدال طلای ایران را در ماده سنگین وزن بانوان قهرمانی آسیای ۲۰۲۲ تایلند کسب کرد.

نازنین ملایی در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ازبکستان، کره، چین، قزاقستان و هنگ کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان ۹:۰۱.۳۹۸ دقیقه بالاتر از پاروزن چین و با اختلاف بیش از ۱۰ ثانیه‌ای اول شد و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت.

همچنین در ادامه با برگزاری مسابقه فینال روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان، امیرحسین محمودپور سوم و صاحب مدال برنز شد.

محمودپور جوان در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفانی از هنگ کنگ، ازبکستان، ویتنام، تایلند و چین مسابقه داد و در پایان با زمان ۸:۱۲.۷۶۵ دقیقه پس از نمایندگان هنگ کنگ و تایلند سوم و صاحب مدال برنز شد.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در روئینگ دونفره مردان جوانان با حریفانی از تایلند، هند، هنگ کنگ، ویتنام و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۱۶.۱۵۹ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان هند و هنگ کنگ اول و دوم شدند.

دیدگاه‌ها