کد خبر : 1857021 | 12 آذر 1401 ساعت 10:09 | 42.9K بازدید | 18 دیدگاه

اشتباه بزرگ رسانه قطری در مورد کی روش

به دنبال ناکامی در صعود به دور حذفی مسابقات جام جهانی چند مربی مطرح و سرشناس از سمت خود استعفاء کردند.

اشتباه بزرگ رسانه قطری در مورد کی روش

به گزارش "ورزش سه"، یکی از شاخص ترین مربیان که در دوحه اعلام کرد، از سمت خود استعفاء کرده روبرتو مارتینز سرمربی تیم بلژیک است.

بلژیک که در جام جهانی 2018 به عنوان سومی رسیده بود، بازی های این دوره را با برتری یک بر صفر دربرابر کانادا شروع کرد که برتری خفیفی بود. در ادامه دو بر صفر به مراکش باخت و در روز پایانی هم در برابر کرواسی مساوی کرد تا با 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و تیم های مراکش با 7 امتیاز و کرواسی با 5 امتیاز راهی دور حذفی مسابقات شوند.

عالم الموندیال، رسانه قطری از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم به عنوان یکی ازمربیانی نام برد که بعد از جام جهانی از سمت خود استعفاء کرده است. این در حالی است که قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی است و اگر فدراسیون فوتبال تصمیم به عقد قرارداد با مربی جدیدی بگیرد استعفا و برکناری کارلوس کی روش مورد بحث نیست اما به صراحت می شود به این نکته اشاره کرد، که او تمایل دارد در جام ملت های 2023 هم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد و در این خصوص اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در روزهای آینده تصمیم خواهند گرفت.

1774324

دیدگاه‌ها