کد خبر : 1857087 | 12 آذر 1401 ساعت 15:07 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

مرد کم‌حرف و رکورد ویژه‌اش

لوریس با تاخیر شماره یک تاریخ فرانسه می‌شود

انتظار می‌رود هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه خود را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی که یکشنبه به مصاف لهستان می‌رود تحمیل کند.

لوریس با تاخیر شماره یک تاریخ فرانسه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در قطر طلسم ناکامی مدافعان عنوان قهرمانی در مراحل گروهی جام جهانی را شکست و موفق شد به یک هشتم نهایی صعود کند. چهره ویژه تیم ملی فرانسه هوگو لوریس، دروازه‌‌بان این تیم است که از سال ۲۰۱۰ پیراهن ملی کشورش را به تن دارد.

به گفته رافائل واران، مدافع هموطن لوریس، ثبات، تداوم، آرامش بارزترین ویژگی‌های کاپیتان فرانسه است. در غیاب لوریس، فرانسه مقابل تونس یک بر صفر باخت. در دور پایانی مرحله گروهی، خروس‌ها خونسردی نداشتند و استیو مانداندا کهنه‌کار هم اعتماد به نفس لازم را در دروازه فرانسه نداشت.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید تداوم و ثبات را در لوریس پیدا کرده است و او را مردی با اعتماد به نفس توصیف می‌کند و می‌‌گوید: او مردی زیاده‌خواه نیست و دنبال سر و صدا کردن هم نمی‌رود.

هوگو لوریس در مورد کاپیتانی‌اش در فرانسه توضیح می‌دهد: وقتی مسئولیت یک رهبر را بر عهده می‌گیرید، در قبال دیگران وظیفه دارید. صادقانه بگویم، گاهی اوقات ما لزوماً نیازی به صحبت کردن نداریم.

به نظر می‌رسد هوگو لوریس فردا مقابل یاران لواندوفسکی به میدان خواهد رفت و باید دید در این بازی چگونه وظیفه سنگینش را در دروازه مدافع عنوان قهرمانی به سرانجام خواهد رساند.

هوگو لوریس در صورت بازی مقابل لهستان با ۱۴۲ بازی در کنار لیلیان تورام در صدر جدول بیشترین بازی ملی برای فرانسه قرار می‌گیرد و در صورت ادامه یافتن مسیر خروس‌ها در قطر فرصت دارد به تنهایی شماره یک شود.

دیدگاه‌ها