کد خبر : 1857107 | 12 آذر 1401 ساعت 16:15 | 5.4K بازدید | 5 دیدگاه

لهستان می‌تواند ما را به دردسر بیندازد

دشان: دوست ندارم امباپه را با لواندوفسکی مقایسه کنم

دیدیه دشان در نشست خبری بازی با لهستان از نقش مهم کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی گفت ولی حاضر نشد آنها را باهم مقایسه کند.

دشان: دوست ندارم امباپه را با لواندوفسکی مقایسه کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه که از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود کرد، فردا در یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف لهستان برود.

1774489

دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری این بازی گفت:«حالا یک جام جهانی دیگر برای ما شروع می شود. بازی های یک هشتم نهایی برای همه تیم ها سخت هستند. خوشحالیم که به این مرحله صعود کردیم ولی هدف ما رفتن به دور بعد است. سال قبل در یورو 2020 به سوئیس در دور حذفی باختیم و هیچکس دوست ندارد به آن روزها برگردد. حالا رقیب ما لهستان است و این دو شباهتی به هم ندارند. بازی سختی است ولی به چیزی جز صعود فکر نمی کنیم. سطح دشواری بازی بسیار بالاست و برای صعود باید بهترین بازی را انجام دهیم.»

جام جهانی شگفتی ها:«همه بازی ها دشوارند و دیروز به وضوح این را دیدیم(شکست پرتغال و برزیل از کره و کامرون). شرایط ما و برزیل یکسان بود و با دو برد به بازی سوم رسیدیم و در بازی آخر شکست خوردیم. اینجا همه باانگیزه بازی می کنند و حریف ساده نداریم. البته برابر تونس در بازی سوم، بیشتر سکوها در اختیار تونس بود و این تاثیرگذار بود. همه تیم ها امسال آماده اند.»

1770128

لهستان:«در دور گروهی بسیار خوب دفاع کردند و از این حیث کارشان عالی بود. در خط حمله نیز ستاره های بزرگ و باتجربه ای مثل روبرت لواندوفسکی، میلیک و زیلینسکی دارند. برای این تیم احترام زیادی قائلیم و اصلا خودمان را برتر و از پیش صعود کرده نمی دانیم. لهستان مستحق حضور در یک هشتم نهایی است و همه می دانیم که می‌توانند برای ما دردسرساز شوند.»

دوئل امباپه و لواندوفسکی:«هر دو در بهترین فرم هستند ولی دوست ندارم آنها را باهم مقایسه کنم. هر دو از بهترین های دنیا هستند ولی سبک بازی متفاوتی دارند. لواندوفسکی و امباپه فردا نقش مهمی در بازی خواهند داشت.»

دیدگاه‌ها