کد خبر : 1857144 | 12 آذر 1401 ساعت 18:51 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرکادیوش میلیک:

باید برای مهار امباپه با اسکوتر تردد کنیم!

آرکادیوش میلیک، مهاجم 28 ساله تیم ملی لهستان، مهار کیلیان امباپه را دشوار توصیف کرده است.

باید برای مهار امباپه با اسکوتر تردد کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان علیرغم شکست در بازی پایانی در مرحله گروهی برابر آرژانتین، در نهایت موفق به کسب جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد. آنها فردا و در دیداری دشوار به مصاف تیم ملی فرانسه خواهند رفت و آرکادیوش میلیک در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد مدافعان لهستان برای مهار کیلیان امباپه باید در زمین با اسکوتر تردد کنند.

آرکادیوش میلیک گفت: "نمی دانم تجربه بازی در لیگ یک تاثیری در بازی فردا دارد یا خیر. زیرا اکثر بازیکنان تیم ملی فرانسه خارج از کشور خود بازی می کنند. من خاطرات خوبی از بازی برای المپیک مارسی دارم و چیزهای زیادی در این باشگاه یاد گرفتم، اما اکنون در حال بازی برای یک باشگاه بزرگ دیگر یعنی یوونتوس هستم و امیدوارم مدت ها در این تیم بمانم. حالا ما یک دیدار دشوار مقابل مدافع عنوان قهرمانی در جام جهانی داریم و این برای من مانند یک رویا است.

هدف ما این بود که از گروه خود صعود کنیم، اما حالا می خواهیم به رویاپردازی ادامه دهیم. ما متوجه هستیم که در مواردی باید پیشرفت کنیم، اما ما هر کاری انجام می دهیم تا بهتر بازی کنیم. ما از شرایط فعلی بسیار خوشحالیم، هیچ فشاری احساس نکرده و بار اضافی بر خود تحمیل نمی کنیم. ما می توانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و می خواهیم این را نشان دهیم.

راه حل متوقف کردن کیلیان امباپه؟ بازیکنانی که در خط دفاعی تیم ملی لهستان بازی می کنند احتمالا باید یک اسکوتر بخرند، در غیر این صورت رسیدن به امباپه و مهار این بازیکن سخت خواهد بود. رقابت مقابل یکی از بهترین، اگر نگوییم بهترین بازیکن جهان، دشوار خواهد بود. همه بازیکنان لهستان باید از دروازه دفاع کنند."

دیدگاه‌ها