کد خبر : 1857147 | 12 آذر 1401 ساعت 19:18 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواستند ما را مقابل هواداران قرار دهند

کاظمیان: خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد

هافبک تیم فوتبال مس کرمان روایت متفاوتی را نسبت عدم برگزاری تمرینات این تیم ارائه کرده است.

کاظمیان: خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد

به گزارش "ورزش سه"، شایعه عدم حضور بازیکنان مهم‌ترین عنوان خبری این روزهای مس کرمان بود. موضوعی که واکنش‌های متفاوت از سوی بازیکنان این تیم تازه لیگ برتری شده را به همراه داشت. با این حال شنیده می‌شود که از امروز شنبه تمرینات مسی‌ها از سر گرفته شده است.
امین کاظمیان هافبک مس کرمان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. در یکی دو روز اخیر به خاطر مسائل مالی که برخی بازیکنان را درگیر کرده بود، تمرینات با حضور همه بازیکنان انجام نشد که این موضوع حل شد و همه به تمرینات برگشتند.
وی علت عدم حضور گروهی از بازیکنان را اینگونه اعلام کرد: رقم قرارداد بازیکنان فصل پیش چندان زیاد نبود و صرفا قرار شد به خاطر صعود مبلغی را به عنوان پاداش دریافت کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در واقع علت اصلی تمرین نکردن بچه‌ها در یکی دو روز اخیر نیز همین بوده است. 
کاظمیان با تاکید به اینکه اوضاع مس خوب است، گفت: هواداران مطمئن باشند که مشکل خاص دیگری در تیم وجود ندارد و این را بدانند بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شده‌اند از حیث دریافت مطالبات هیچ مشکلی ندارند و حتی در روزهایی که بازیکنان سال قبل معترض بودند، آنها در تمرینات حاضر بوده‌اند. شاید برخی افراد قصد داشتند در این شرایط ما را مقابل هواداران قرار دهند اما هواداران هوشیار مس قطعا شرایط موجود را درک می‌کنند. هر چند همه چیز ختم به خیر شد و همه بازیکنان در تمرینات حضور دارند.

1755387

او در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: بر اساس صحبتی که با مدیران باشگاه داشته‌ایم قرار شده این مشکل با پرداخت چک یا به هر نحو دیگری به زودی حل شود.
هافبک مس کرمان درباره شرایط آماده سازی این تیم گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری اردو در کشور ترکیه انجام شده بود که متاسفانه از طرف شورای برون مرزی به تیم‌های صنعت مس اجازه خروج از کشور داده نشد و این اردو لغو شد. در ادامه قرار بود با پیکان بازی دوستانه برگزار کنیم که لغو شد. احتمالا یک بازی تدارکاتی با فجر خواهیم داشت و یک بازی دیگر هم داریم که حریفمان لیگ برتری خواهد بود.
وی در خصوص بازی بعدی مس گفت: مسابقات لیگ با برگزاری دربی برای ما آغاز می‌شود. این دیدار حساسیت خاص خودش را دارد که امیدوارم بتوانیم از آن سه امتیاز را بگیریم تا هم دربی را ببریم و هم شرایطمان را در جدول ثابت کنیم. انشاالله که تا نیم‌فصل نتایج لازم را خواهیم گرفت تا در نیم فصل دوم که تیم تقویت خواهد شد بتوانیم به شادابی و ثباتی که مدنظر کادر فنی هست برسیم.

دیدگاه‌ها