کد خبر : 1857276 | 13 آذر 1401 ساعت 13:39 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

آغاز کاشت چمن جدید از بهمن‌ماه

مشکل بی‌آبی علیه دومین ورزشگاه بزرگ تهران

با اعلام مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران، این ورزشگاه تا پایان لیگ بیست و دوم مهیای میزبانی از مسابقات نیست.

مشکل بی‌آبی علیه دومین ورزشگاه بزرگ تهران

به گزارش "ورزش سه"،‌ورزشگاه تختی تهران، یکی از زمین هایی بود که در سالیان گذشته تیم های پایتخت‌نشین از آن به عنوان ورزشگاه میزبان خود استفاده می‌کردند اما فرسودگی بخش های مختلف ورزشگاه و از همه مهم تر تخریب کامل چمن آن سبب شد تا تختی از لیست ورزشگاه های میزبان لیگ برتر کنار برود.

در شرایطی که تیم های تهرانی با مشکل شدید ورزشگاه بازی مواجه هستند و همین موضوع سبب شده تا سایپا و پیکان بازی های خود در لیگ یک و لیگ برتر را به کرج ببرند، این امیدواری وجود داشت از ابتدای نیم فصل دوم تختی دوباره به چرخه لیگ برگردد اما چنین وضعیتی امکان پذیر نیست.

مسئولان ورزشگاه تختی از مدت ها قبل عملیات بازسازی و مرمت بخش های مختلف این مجموعه ورزشی را در دستور کار قرار دادند اما این عملیات زمان بر خواهد بود.

حسین‌پور مدیر مجموعه ورزشی تختی در این خصوص گفته است:«ما به مشکل بی‌آبی خورده‌ایم. به هر صورت این مشکل برای ادامه روند بازسازی تختی بی تاثیر نیست، به ویژه برای کاشت زمین چمن نیاز به آب داریم و این مشکل روند بازسازی را به تاخیر می اندازد. البته کاشت زمین چمن اواخر بهمن صورت می‌گیرد که امیدوارم تا آن زمان مشکل بی‌آبی تختی مرتفع شود.»

مدیر ورزشگاه تختی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه تختی به فصل آینده لیگ برتر فوتبال می‌رسد، افزود: «تلاش ما این است که اواخر بهمن کاشت زمین چمن تختی را آغاز کنیم تا در فصل جدید شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشیم، هر چند این مساله هم بستگی به وضعیت چاه آب تختی دارد تا روند بازسازی با سرعت بیشتری صورت بگیرد.»

دیدگاه‌ها