کد خبر : 1857316 | 13 آذر 1401 ساعت 16:21 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

رویای قهرمانی داریم

دالیچ: ژاپن مثل سامورایی‌ها مبارزه می‌کند

زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، از سبک بازی ژاپن تمجید کرد و البته گفت که رویای رفتن به مراحل بالاتر و در نهایت قهرمانی را دارند.

دالیچ: ژاپن مثل سامورایی‌ها مبارزه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی هر طور که بود توانست به یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند. تساوی در بازی سوم مقابل بلژیک کافی بود تا کرواسی به عنوان تیم دوم و پس از مراکش راهی دور بعد شود. فردا کرواسی باید برابر ژاپن قرار بگیرد.

1775140

زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، در نشست خبری این بازی گفت:«ما واقعا به ژاپن احترام می گذاریم. تیمی که توانسته دو قهرمان جهان یعنی آلمان و اسپانیا را شکست دهد، قطعا تیم خوب و قابل احترامی است. ژاپن در هر دو بازی شخصیت و کیفیت بالای خودش را نشان داد و ما اصلا این تیم را دست کم نمی گیریم. ژاپن مثل سامورایی ها مبارزه می کند و ما هم البته تیم مبارزی هستیم. دقیقا می دانیم که برابر چه تیمی بازی داریم و باید در زمین ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم.»

دالیچ در مورد وضعیت بورنا سوسا، مدافع چپ تیمش، گفت:«یک جلسه تمرینی داریم و روی هیچ بازیکنی ریسک نخواهم کرد. باید ببینیم وضعیت او چگونه خواهد بود. دیروز کسالت داشت و به همین دلیل در نشست خبری که پیش بینی شده بود، حاضر نشد. در تیم بازیکنان آماده و قابل اعتمادی دارم و نگران نیستم.»

1775141

کرواسی در سال 1998 رتبه سوم را کسب کرد و در دوره قبلی نیز نایب قهرمان شد. این بار نوبت قهرمانی است؟«قطعا اتفاقی خوشحال کننده خواهد بود و برایش تلاش خواهیم کرد. رویای ما قهرمانی است و باور داریم که می توانیم به آن برسیم. من همیشه خوشبینم ولی این جام جهانی سطح بسیار بالایی دارد. در میان 16 تیم حاضر در یک هشتم نهایی ما کوچکترین کشور با کمترین جمعیت هستیم ولی رویای بزرگی داریم. می خواهیم تا جایی که توانش را داریم، پیش برویم. وقتی کرواسی بازی می کند و نتایج خوبی کسب می کند، تمام ملت ما خوشحال می شوند و من می خواهم مدت زمان این خوشحالی طولانی‌تر شود.»

آخرین جام جهانی لوکا مودریچ:«درباره لوکا مودریچ چیز زیادی نمی‌توانم بگویم، غیر از این که خدا او را برای ما حفظ کند. امیدواریم مودریچ برای مدت‌ طولانی‌تری همراه ما باشد. مطمئنم این آخرین تورنمنت مودریچ نخواهد بود. وضعیت بدنی، جدیت و حرفه‌ای‌گری برای مودریچ تعیین‌کننده است. درست است که او بازیکن بسیار مهمی به شمار می‌رود اما ما یک تیم هستیم و تیم بودن تنها راه نتیجه‌گیری است. لوکا کاپیتان و رهبر ماست و می‌خواهیم برای مدت طولانی‌تری همراه ما باشد.»

دیدگاه‌ها