کد خبر : 1857353 | 13 آذر 1401 ساعت 19:23 | 27.2K بازدید | 4 دیدگاه

16 دقیقه: فاصله ناکامی تا بهترین گلزن تاریخ! (عکس)

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و باتجربه، بهترین فرصت گلزنی برابر لهستان را از دست داده و دقایقی بعد موفق به گلزنی شد.

16 دقیقه: فاصله ناکامی تا بهترین گلزن تاریخ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو جام جهانی را فوق العاده آغاز کرده و در همان بازی اول برابر تیم ملی استرالیا موفق شد دو بار دروازه این تیم را باز کرده و یکی از دلایل برتری پرگل فرانسه لقب گیرد. همچنین اولیویه ژیرو با این دو گل خودش را در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی فرانسه به تیری آنری رسانده و به این افتخار بزرگ دست یافت.

1775246

اما این مهاجم باتجربه امروز در ترکیب ثابت تیمش مقابل لهستان از سوی دیدیه دشان قرار گرفت. در دقیقه 27 بود که عثمان دمبله از سمت راست حرکت کرده و با ارسالی زمینی و دقیق، بهترین فرصت گلزنی را برای تیم ملی فرانسه فراهم کرد. اما اولیویه ژیرو در شرایطی نامتعادل و البته در مقابل دروازه خالی به توپ رسیده و نتوانست این فرصت طلایی را تبدیل به گل کند و ضربه او به بیرون رفت.

اما همین بازیکن در دقیقه 43 موفق شد گل اول را به ثمر رسانده و تیم ملی فرانسه را از لهستان پیش اندازد. پاس زمینی و دقیق کیلیان امباپه در سمت چپ محوطه به اولیویه ژیرو رسید و او با ضربه ای تمام کننده به گوشه دروازه، موفق شد گل اول فرانسه را به ثمر برساند و آنها با تکیه بر همین گل با برتری 0-1 راهی رختکن شدند. به این ترتیب اولیویه ژیرو با پشت سر گذاشتن تیری آنری، با 52 گل به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه تبدیل شد.

1775245
1775244

دیدگاه‌ها