کد خبر : 1857371 | 13 آذر 1401 ساعت 21:15 | 6.1K بازدید | 15 دیدگاه

دشان: امباپه همیشه مشکلات ما را حل می‌کند

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد بازی برابر لهستان چندان آسان نبوده است.

دشان: امباپه همیشه مشکلات ما را حل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه که خیلی زود صعود خود از دور گروهی را مسجل ساخته بود، امشب نیز کار دشواری برابر تیم ملی لهستان نداشته و با تکیه بر درخشش کیلیان امباپه موفق به کسب پیروزی 1-3 شد. دیدیه دشان، سرمربی باتجربه تیم ملی فرانسه، در پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد کیلیان امباپه پرداخته و او را بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تیمش معرفی کرد.

دیدیه دشان گفت: "اصلا بازی آسانی برای تیم ملی فرانسه نبود. لهستان تیمی سازماندهی یافته و منظم است که در دیدار امشب نیز شرایط را برای ما دشوار ساخت و بازیکنان فرانسه پیش از شروع بازی نیز از این موضوع باخبر بودند. اما بازیکنان ما این توانایی را دارند که همیشه تعداد زیادی مسیر برای نفوذ به خط دفاعی حریف پیدا می کنند و در این دیدار نیز همینگونه شد. جریان مسابقه در دقایق پایانی نیمه اول چندان ساده پیش نرفت، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و اوضاع عوض شد. در 45 دقیقه دوم فرصتی برای گلزنی به حریف ندادیم و این باعث خوشحالی من است.

1775323

دو بار گلزنی کیلیان امباپه؟ باید به عملکرد بسیار خوب کیلیان امباپه برابر لهستان در بازی امشب اشاره کنم. این بازیکن با شخصیت بالای خود در زمین همیشه بسیاری از مشکلات ما را حل می کند و حضور او در زمین واقعا به سود فرانسه است.

از همان ابتدا اتحاد و هماهنگی بالایی بین همه بازیکنان تیم وجود داشته است. تردیدی وجود ندارد که رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی اتفاق بسیار خوبی بوده و می تواند به موفقیت های بعدی منجر شود. احساس خوشحالی مشترکی بین همه ما وجود دارد. در ادامه فرصت بیشتری خواهیم داشت، بنابراین همانطور که برنامه ریزی شده از حضور در کنار عزیزان و خانواده های خود استفاده خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها