کد خبر : 1857393 | 13 آذر 1401 ساعت 23:00 | 87.4K بازدید | 14 دیدگاه

اوزیل به ژیرو: این ضربه را کی یادت داده بود؟ (عکس)

مسوت اوزیل بعد از گلی که اولیویه ژیرو امشب مقابل لهستان به ثمر رساند با او شوخی کرده و مدعی شد ستاره فرانسوی این نوع ضربه زدن به توپ را از او یاد گرفته است.

اوزیل به ژیرو: این ضربه را کی یادت داده بود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل بعد از آنکه امشب شاهد گلزنی اولیویه ژیرو مقابل سنگال بود خیلی زود دست به کار شد تا این گل را به همبازی سابقش در آرسنال تبریک بگوید. اوزیل توییتی خطاب به مهاجم تیم ملی فرانسه منتشر کرد که خبرساز شده است.

مسوت اوزیل با اینکه در ژانویه 2021 آرسنال را ترک کرده ولی بارها از این تیم و همبازی‌های سابقش در باشگاه انگلیسی حمایت کرده و حتی در مصاحبه‌هایش گفته است که خود را آرسنالی می‌داند.

ژیرو در جام جهانی قطر مهاجم فیکس فرانسه بوده است و البته به نظر می‌رسد نقش او در برنامه‌های دیدیه دشان بعد از مصدومیت کریم بنزما پررنگ‌تر از قبل شده است. ژیرو با گلی که امشب در نیمه اول به ثمر رساند از رکورد تیری آنری عبور کرد و حالا بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه است.

1775377

ژیرو در محوطه جریمه لهستان پاس عالی کیلیان امباپه را دریافت کرد. او با پای چپش توپ را به شکلی شلیک کرد که توپ ابتدا به زمین برخورد کرده و از بالای سر وویچک شزنی، دروازه‌بان پیش‌تاخته لهستان، عبور کرده و وارد دروازه شود.

اوزیل ستاره‌ای است که بسیاری از هوادارانش معتقدند او این ضربه را ابداع کرده یا دست‌کم بهترین اجراهای آن را در کارنامه دارد. ستاره ترک‌تبار آلمانی بعد از تماشای گل ژیرو در توییتی به این نکته اشاره کرد و خطاب به ژیرو نوشت:" گل قشنگی بود ... ولی کی این را یادت داده بود برادر؟"

1775378

دیدگاه‌ها