کد خبر : 1857394 | 13 آذر 1401 ساعت 23:06 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

هدر موقعیت ایده‌آل سنگال با فرصت سوزی سار (عکس)

سنگال در شرایطی که مالکیت توپ را در اختیار انگلیس طی دقایق گذشته از بازی می‌بیند، شانس بزرگی برای فرو ریختن دروازه پیکفورد داشت که آن را از دست داد.

هدر موقعیت ایده‌آل سنگال با فرصت سوزی سار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سنگال که از گروه اول رقابت‌های جام جهانی به عنوان تیم دوم صعود کرده، اکنون به سد انگلیس خورده و باید دید قادر خواهد بود شاگردان ساوت گیت را با دردسر مواجه کند یا خیر.

در شرایطی که طی دقایق گذشته از بازی، مالکیت توپ بیشتر در اختیار انگلیسی‌ها بوده، بهترین موقعیت گلزنی را سنگالی‌ها داشتند که آن را به وسیله سار از دست دادند. روی غافلگیری دفاع انگلیس، این اسماعیل سار بود که در مصافی تک به تک با گلر این تیم قرار گرفت و البته ضربه‌اش را در اوج بی دقتی راهی اوت کرد تا حسرت بزرگی را نصیب سنگالی‌ها در این جدال کند.

پیش از این فرصت نیز سنگالی‌ها نسبت به برخورد توپ به دست مدافع انگلیس اعتراض داشتند که با برخورد خشن داور همراه بود و در ادامه اتاق ویدئو چک این ادعا را رد کرد و داور نیز دستور به ادامه بازی داد.

باید دید سنگالی‌ها که در اواسط نیمه نیز فرصت ایده‌آل دیگری به دست آوردند و با مقاومت پیکفورد و دفع مناسب گلر انگلیس مواجه شدند، بار دیگر قادر خواهند بود حریف را به دردسر بیندازند یا خیر.

1775381
1775382

دیدگاه‌ها