کد خبر : 1857404 | 14 آذر 1401 ساعت 00:39 | 19.1K بازدید | 17 دیدگاه

ستایش انگلیس از بلینگام: این پسر معرکه است!

جود بلینگام ستاره درخشان انگلیسی‌ها در دیدار امشب مقابل سنگال بود و با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بی‌نظیر او باعث شده این ستاره دورتموند با ستایش انگلیسی‌ها مواجه شود.

ستایش انگلیس از بلینگام: این پسر معرکه است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر مقابل سنگال قرار گرفت و با ارائه یک بازی برتر و با گلهای جردن هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا موفق شد حریف را 3-0 شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

اما جود بلینگام، ستاره جوان بوروسیا دورتموند، ستاره درخشان سه‌شیرها در این بازی بود تا هواداران انگلیس را بیش از پیش شیفته خود کند. او با اینکه در دقیقه 76 جای خود را به میسون مونت داد اما علاوه بر پاس گلی که به جردن هندرسون داد تا گل اول تیمش به ثمر برسد نقش مهمی در حملات تیم گرت ساوت‌گیت داشت.

1775422

این ستاره 19ساله در دقیقه 38 با پاسی دقیق جردن هندرسون را در موقعیت گلزنی قرار داد و در گل دوم تیمش که توسط هری کین به ثمر رسید هم موثرترین مهره در حمله سه‌شیرها بود.

1775423

گری لینه‌کر از اولین کسانی بود که از درخشش بلینگام ستایش کرد. او در یک توییت نوشت:" خدای من. جود بلینگام به شکلی باورنکردنی خوب بود. او رهبر این تیم است. پدر و مادر جود باید به او افتخار کنند. عاشقشم".

1775424

لینه‌کر در توییتی دیگر درباره ستاره جوان انگلیس نوشت:" بلینگام یک بار دیگر استثنایی ظاهر شد. او همه کار می‌کند. هری کین هم که اولین گل خود در تورنمنت را زد. چه روزهای زیبایی".

روی کین از دیگر ستایش‌گران بلینگام بود و در توییتی نوشت:" این پسر سوپراستار خواهد شد". دیگر هواداران انگلیس هم در تعریف و تمجید از ستاره 19ساله هموطن‌شان کم نگذاشتند و اکثرا معتقدند بلینگام تا اینجا با اختلاف زیاد بهترین ستاره انگلیس در قطر بوده است.

دیدگاه‌ها