کد خبر : 1857407 | 14 آذر 1401 ساعت 01:02 | 45.5K بازدید | 10 دیدگاه

پیام انسان‌دوستانه بر روی بازوبند کاپیتان انگلیس (عکس)

پیامی که روی بازوبند هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در بازی امشب این تیم مقابل سنگال نوشته شده بود با تحسین مواجه شده است.

پیام انسان‌دوستانه بر روی بازوبند کاپیتان انگلیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امشب تیم ملی انگلیس مقابل سنگال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر که با پیروزی 3-0 سه‌شیرها به پایان رسید هری کین، کاپیتان انگلیس، با بازوبندی به میدان رفت که روی آن پیام "تحصیل برای همه" نوشته شده بود.

1775432

هری کین در جام جهانی 2022 تاکنون با بازوبندهایی وارد زمین شده که روی آنها سه پیام مختلف نوشته شده است. پیام‌هایی انسان‌دوستانه که با تحسین همراه بوده است.

کاپیتان انگلیس در دو بازی مرحله گروهی مقابل ایران و آمریکا با بازوبندی به میدان رفت که عبارت " نه تبعیض" را نمایش می‌داد. او در بازی آخر مرحله گروهی مقابل ولز هم با پیام " از کودکان محافظت کنید" به میدان رفت. امروز در مقابل سنگال هم بازوبند کاپیتانی انگلیس پیام "تحصیل برای همه" را روی خود داشت.

1775433

با توجه به اینکه در کشورهای کمتر توسعه‌یافته و از جمله بسیاری از کشورهای آفریقایی، کودکان زیادی به دلیل فقر مادی قادر به حضور در مدارس نبوده و از تحصیل محرومند، پیام بازوبند هری کین در بازی امشب مقابل سنگال، که خواهان فراهم شدن امکان تحصیل برای همه کودکان بوده است مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها