کد خبر : 1857408 | 14 آذر 1401 ساعت 01:15 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

فودن: بلینگام بهترین هافبک دنیا می‌شود

فیل فودن، ستاره انگلیس، از درخشش هم‌تیمی‌اش جود بلینگام در بازی مقابل سنگال ستایش کرد و گفت این جوان 19ساله انگلیسی بهترین هافبک دنیا خواهد شد.

فودن: بلینگام بهترین هافبک دنیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن، ستاره جوان انگلیس، که امشب یکی از بهترین بازیکنان سه‌شیرها در مقابل سنگال بود و دو پاس گل به هم تیمی‌هایش داد در پایان بازی وقتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت ترجیح داد از درخشش یکی دیگر از هم‌تیمی‌های جوانش، جود بلینگام‌، صحبت کند.

انگلیسی‌ها امشب در مقابل قهرمان آفریقا درخشان بازی کردند و حریف را با اقتدار و با نتیجه 3-0 شکست دادند تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی شوند. جود بلینگام یکی از بهترین بازیکنان سه‌شیرها در این میدان بود.

این بازیکن 19ساله پاس گل اول تیمش را به جردن هندرسون داد و روی گل دوم انگلیس که توسط هری کین به ثمر رسید هم نقش مهمی داشت.

1775436

فیل فودن که خودش امشب پاس گلهای دوم و سوم انگلیس را به هری کین و بوکایا ساکا داده بود در پایان بازی به ستایش از بلینگام پرداخت و به خبرنگاران گفت:" نمی‌خواهم بیش از حد از جود تعریف کنم چون هنوز خیلی جوان است. ولی بلینگام یکی از بااستعدادترین بازیکنانی است که دیده‌ام.

من در بازی جود حتی یک نقطه ضعف هم نمی‌بینم. به نظرم همه شرایط لازم را دارد و بهترین هافبک دنیا خواهد شد. اصلا شک ندارم".

دیدگاه‌ها