کد خبر : 1857412 | 14 آذر 1401 ساعت 01:58 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

سیسه: با سنگالی که می‌توانستیم باشیم فاصله داشتیم

آلیو سیسه، سرمربی سنگال، بعد از شکست مقابل انگلیس و حذف شدن از جام جهانی گفت تیمش از آنچه می‌توانست باشد فرسنگ‌ها فاصله داشت.

سیسه: با سنگالی که می‌توانستیم باشیم فاصله داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سنگال امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر مقابل انگلیس قرار گرفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد تا از دور رقابتها کنار برود.

انگلیس در این بازی برتری کامل و مشهودی بر سنگال داشت. سرمربی این تیم آفریقایی در پایان بازی برتری انگلیسی‌ها را پذیرفت ولی گفت عملکرد سنگال با آنچه در گذشته به نمایش گذاشته بود و آنچه می‌توانست باشد تفاوت زیادی داشت.

1775451

آلیو سیسه در پایان بازی در یک نشست خبری شرکت کرد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

بازی برای سنگال وقتی از دست رفت که دو شانس اول گلزنی را از دست داد؟
نه. یک بازی 90 دقیقه است. سی دقیقه اول بازی ما جالب بود ولی نتوانستیم گل بزنیم. آنها تیم خیلی خوبی بودند، فیزیکی و برنده در دوئل‌ها. تفاوت زیادی بین دو تیم وجود داشت. ما برای رسیدن به این نقطه سالها تلاش کرده‌ایم. ولی انگلیس تیم پنجم رده‌بندی فیفا است و این تفاوت خودش را امشب نشان داد.

تیمت درک کرده بود که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی بازی می‌کند؟
ما مشکل روحیه و ذهنیت نداشتیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. باید به برتری انگلیس اذعان کرد. گل دوم آنها ما را ساکت کرد. ولی در واقع گل سوم بود که کار ما را تمام کرد. بچه‌ها ولی تسلیم نشدند و پا پس نکشیدند. آنها را ستایش می‌کنم.

انتظار داشتید این تعداد گل بخورید؟
نه، به هیچ وجه. قدرت ما همیشه دفاعی بوده است. از شروع این تورنمنت ما گل هایی خوردیم که نباید وارد دروازه‌مان می‌شد ولی در مقابل گل هم می‌زدیم. ولی روی هم‌ رفته ما را به عنوان تیمی می شناسند که نقطه قوتش بازی دفاعی است. برای همین اصلا انتظار نداشتم.

دل‌تان برای سادیو مانه خیلی تنگ شده؟

دلتنگی برای بازیکن به این بزرگی، شکی نیست ولی فارغ از همه این حرفها کل تیم ما در این جام تیمی جذاب بود. من از چهار بازی‌ای که انجام دادیم راضی هستم.

دیدگاه‌ها