کد خبر : 1857422 | 14 آذر 1401 ساعت 08:23 | 428 بازدید | 0 دیدگاه

حضور بانوان پاراوزنه بردار در بازی‌های پاراآسیایی

رییس انجمن پاراوزنه برداری گفت: در صورت ارتقاء رکورد بانوان پاراوزنه بردار، شرایط حضورشان در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین فراهم خواهد شد.

حضور بانوان پاراوزنه بردار در بازی‌های پاراآسیایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین رضازاده با اشاره به اعزام تیم پاراوزنه برداری به مسابقات بین‌المللی امارات، اظهار کرد: این مسابقات از اواخر آذر در دبی برگزار می‌شود که اعزام وزنه برداران به این مسابقات تنها برای افزایش آمادگی ورزشکاران و ارزیابی رکورد آنها است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از روند برگزاری اردوهای آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو راضی بوده است یا خیر؟ افزود: تا به امروز مشکلی در برگزاری اردوهای آماده‌سازی نداشتیم و شرایط براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری راضی کننده و اردوها بدون وقفه و به طور منظم در حال برگزاری است.

رییس انجمن پاراوزنه برداری همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری یادبود مرحوم سیامند رحمان در دو بخش زنان و مردان در اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر IPC در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود که بانوان وزنه بردار برای دومین بار در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور خواهند داشت، البته با توجه به پیشرفت خوبی که بانوان طی یکسال اخیر تاکنون داشتند، به دنبال برگزاری یک دوره کلاس ارتقاء داوری و مربیگری برای اولین بار با حضور مدرسین جهانی هستیم تا از این طریق بتوانیم دانش مربیان و داوران بانوان پاراوزنه بردار را افزایش و به روز کنیم.

رضازاده همچنین درباره وضعیت اعزام بانوان پاراوزنه بردار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، گفت: هنوز مشخص نیست و بستگی به وضعیت رکورد آنها دارد، در صورتی که رکورد بانوان نزدیک به مدال باشد، شرایط اعزامشان به بازیهای پاراآسیایی هانگژو فراهم خواهد شد.

وی در پایان همچنین در خصوص وضعیت روح الله رستمی و این که آیا در مسابقات بین‌المللی امارات حضور خواهد داشت یا خیر؟ افزود: وی زیر نظر حسین توکلی تمرینات خود را در اردوهای آماده‌سازی پیگیر ی می‌کند و شرایطش راضی کننده است، این که به امارات اعزام می‌شود یا خیر؟ بستگی به نظر کادر فنی دارد.

دیدگاه‌ها