کد خبر : 1857480 | 14 آذر 1401 ساعت 13:32 | 44.1K بازدید | 8 دیدگاه

فسخ قرارداد وینی با نایکی: به من کفش قدیمی دادید!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، در آستانه فسخ قراردادش با شرکت نایکی قرار دارد.

فسخ قرارداد وینی با نایکی: به من کفش قدیمی دادید!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور از مدتی قبل قرارداد قابل توجهی را با شرکت نایکی به امضا رسانده بود تا علاوه بر استفاده از وسایل ورزشی این شرکت، به عنوان سفیر آنها نیز فعالیت کند. 
این بازیکن در طول این مدت همواره به عنوان یکی از چهره‌های تبلیغاتی این شرکت مورد استفاده قرار گرفت و کفش‌های خاص و جذاب طراحی شده توسط نایکی را نیز به پا داشت اما به نظر می‌رسد که این همکاری قرار نیست ادامه پیدا کند. 
پیش از این مارکا خبر داده بود که درگیری و بحث بر سر اختلافاتی بین این بازیکن و شرکت نایکی به وجود آمده است اما حالا به نظر می‌رسد که این اختلاف بسیار جدی است. 

1775600

این ستاره رئال مادرید معتقد است رفتاری که از سوی مدیران این شرکت با او انجام شده غیرمنصفانه است و ارزش واقعی او از سوی آنها نادیده گرفته شده است. 
یکی از دلایل وینیسیوس برای مطرح کردن این موضوع این است که کفشی که برای حضور در جام جهانی از سوی نایکی برایش ارسال شد مربوط به سری قدیمی این شرکت بوده است و حتی کفش جدیدی هم برای او فرستاده نشد. 
این مهاجم برزیلی معتقد است که اگر با شرکت دیگری وارد مذاکره و قرارداد شود شاید بتواند توجه درست و رفتار مناسبی را از سوی آنها دریافت کند چون در حال حاضر چنین موضوعی از سوی نایکی دیده نمی‌شود و تمرکزی که شایسته آن است روی او نیست.

دیدگاه‌ها