کد خبر : 1857516 | 14 آذر 1401 ساعت 16:04 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

بوشهری‌های استقلال باانگیزه ادامه می‌دهند (عکس)

مهدی قایدی و محمد محبی، بوشهری های استقلال با وجود قرار نگرفتن در لیست نهایی تیم ملی و از دست دادن جام جهانی با انگیزه به کار خود در تمرینات استقلال ادامه می دهند.

بوشهری‌های استقلال باانگیزه ادامه می‌دهند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی بحث جدایی این دو بازیکن از استقلال به خاطر عدم پرداخت مطالبات دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلارا هم مطرح شده بود که به نظر می رسد باشگاه استقلال در این زمینه در تلاش است به تعهدات خود در قبال باشگاه های خارجی عمل کند و به همین خاطر در هفته های آتی هم شاهد حضور این دو در ترکیب استقلال خواهیم بود.

از تلاش مهدی قایدی و محمد محبی در تمرین استقلال اینطور پیداست که آنها نه تنها به خاطر خط خوردن از سوی کارلوس کی روش روحیه خود را از دست نداده‌اند، بلکه تلاش می کنند در هفته های آتی با ارائه بازی های خوب برای استقلال ثابت کنند، برای تیم ملی بازیکن های شایسته ای هستند. ضرورت جوانگرایی در تیم ملی در ماه های آتی شانس دعوت دوباره از این دو بازیکن را بیشتر خواهد کرد.

واکنش منطقی این دو بازیکن به خط خوردن از تیم ملی موجب می شود تا در ماه های آینده هم شانس دعوت به اردوی تیم ملی را داشته باشند. درک این شرایط به طور حتم برای محمد محبی سخت تر است، به این خاطر که به بهانه همراهی تیم ملی در جام جهانی اردوی تیم سانتاکلارا را ترک کرد و خیلی از کارشناسان فوتبال حضور او در اردوی تیم ملی را حق طبیعی او می دانستند. اما به هر صورت در فوتبال چنین اتفاقاتی اجتناب ناپذیر است و در هر شرایطی ادامه دادن بهترین تصمیم است. این راهی است که محمد محبی و البته همشهری او یعنی مهدی قایدی در پیش گرفته‌اند.

1775675

دیدگاه‌ها