کد خبر : 1857596 | 14 آذر 1401 ساعت 22:23 | 33.2K بازدید | 9 دیدگاه

هیچ وقت کرواسی را دست کم نگیرید؛

دالیچ: فکر می‌کردند راحت ما را شکست می‌دهند!

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی از عملکرد شاگردانش مقابل ژاپن تمجید کرد.

دالیچ: فکر می‌کردند راحت ما را شکست می‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در ضربات پنالتی موفق شد ژاپن را شکست دهد و به جمع هشت تیم نهایی رقابت های جام جهانی صعود کند. آن ها در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار امشب برزیل و کره جنوبی دیدار خواهند کرد. در بازی امروز ژاپن شروع بهتری داشت و حتی گل برتری را هم به ثمر رساند اما در ادامه ایوان پریشیچ کار را به تساوی کشاند و در ادامه هم در ضربات پنالتی مقابل حریف سرسخت خود به برتری دست یافت.

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی در پایان بازی گفت: "به بچه ها تبریک می گویم. بازی خوبی انجام دادیم. رقابت سختی را پشت سر گذاشتیم. این یک نتیجه عالی است. در کل مسابقه جنگیدیم و در نهایت پاداش آن را هم دریافت کردیم."

دالیچ در مورد این که آیا این بازی او را یاد چهار سال پیش و جام جهانی روسیه انداخت یا خیر گفت: "بله من را یاد آن جام جهانی انداخت چرا که آن جا هم چنین تجربه ای داشتیم. حریف خیلی درگیرانه بازی کرد و بعد از دو سه حمله دروازه ما باز شد. با این حال در ادامه توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم. آن ها فکر می کردند ما را به راحتی شکست خواهند داد، همانطور که با بنرهای خود این را نشان داده بودند اما هرگز کرواسی را دست کم نگیرید. بیایید تا آخر بجنگیم. بچه ها تا آخر ایمان خود را نشان دادند.

ژاپن فضای زیادی در اختیار ما نگذاشت. بعد از مدت ها در وقت تلف شده گل دریافت کردیم و این ما را به هم ریخت اما چیزی برای شکایت از بچه ها وجود ندارد. آن ها یک نمایش عالی را ارائه دادند. به هر حال این حریفی بود که آلمان و اسپانیا را شکست داده است."

دیدگاه‌ها