کد خبر : 1857612 | 15 آذر 1401 ساعت 00:22 | 64.5K بازدید | 23 دیدگاه

انریکه: برزیل از حالا در فینال است

لوئیس انریکه که همزمان با بازی برزیل و کره جنوبی در یک مصاحبه اینترنتی شرکت داشت بعد از اطلاع از گلزنی برزیلی‌ها واکنش جالبی داشت.

انریکه: برزیل از حالا در فینال است

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا فردا شب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف مراکش می‌رود. برزیل در سوی دیگر مسیر صعود تا فینال امشب تا آخرین دقایق دیدارش مقابل کره جنوبی 4-1 جلو افتاده است.

لوئیس انریکه، امشب و همزمان با شروع دیدار برزیل و کره در یک مصاحبه اینترنتی شرکت داشت. انریکه در این مصاحبه آنلاین همزمان که با هواداران اسپانیایی صحبت می‌کرد روی یک صفحه نمایش بازی برزیل را می‌دید و زمانی که گل اول سلسائو به ثمر رسید واکنشی نشان داد که مورد توجه قرار گرفته است.

1775987

سرمربی اسپانیا در این مصاحبه کنار لورنزو دل‌پوزو نشسته بود که از اعضای کادر فنی او در لاروخا است. وقتی تلویزیون پشت سر مصاحبه‌گر، خورخه هیدالگو، صحنه گل اول برزیل که توسط وینیسیوس جونیور به ثمر رسید را پخش کرد، انریکه از روی صندلی بلند شد تا آنچه اتفاق می‌افتاد را بهتر ببیند. انریکه سپس گفت:" ماشین برزیل روشن شد. گل را کی زد؟".

مصاحبه انریکه تا زمانی که برزیل 4-0 از کره پیش افتاد در جریان بود. او در این لحظه رو به دوربین گفت:" برزیل 4-0 جلو افتاده. حالا دیگر می‌شود استراحت کرد و بازی را تمام شده دانست".

وقتی دل‌پوزو از انریکه درباره شانس برزیل برای قهرمانی پرسید، سرمربی اسپانیا گفت:" آنها از حالا در فینال هستند".

دیدگاه‌ها