کد خبر : 1857620 | 15 آذر 1401 ساعت 01:31 | 49.6K بازدید | 20 دیدگاه

نیمه‌شب جانکاه شیاطین قرمز در میدان گوانگ

سئول سردترین نقطه کره زمین بود (عکس)

هواداران کره‌جنوبی نیمه شب تلخی را در خیابانهای پایتخت این کشور تجربه کردند.

سئول سردترین نقطه کره زمین بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از اولین ساعات بامداد سه شنبه، هواداران تیم‌ملی کره‌جنوبی که قرار تماشای حساسترین تیم‌ملی کشورشان در خیابان را گذاشته بودند، کم کم دور هم جمع شدند تا با گرمای اجتماع خود، سرمای زیر صفر درجه سئول را فراموش کنند.

اما شروع ناامیدکننده شاگردان پائولو بنتو، ذوق این طرفداران را هم کور کرد. آنها که ساعت چهار صبح برای تماشای این بازی به میدان گوانگوامون آمده بودند تا این دیدار حساس را دور هم ببینند، نیم ساعت سختی را تجربه کردند و همان جا گویی غزل خداحافظی را خواندند.

1776025

آنها در حالی که با اشتیاق تیم‌ملی کشورشان را تشویق می‌کردند، یکی پس از دیگری شاهد گل‌های تیم سرحال و قبراق تیته بودند که هواداران کره را شگفت زده کرده بود. آنهایی که چهار روز پیش پیروزی مقابل پرتغال را جشن گرفتند اما حالا یک تراژدی بزرگ را تماشا می‌کردند.

نام گروهی که طرفداران را برای تماشای جمعی بازی سازماندهی کرده و فراخوان داده بود، شیاطین قرمز نام دارد. گروهی با قدمت نزدیک به سی سال که اعضایش با شاخ‌های سرخ شناخته می‌شود و البته عضویت در آن برای عموم مردم کره‌جنوبی آزاد است و فقط نیاز به تهیه یک شاخ چراغ‌دار دارد.

1776027

این گروه از اساطیر و پادشاهان کره الهام گرفته و تلاش می‌کنند از کهن‌ الگوهای ملی خود برای حمایت از ببرهای تائجو بهره ببرند اما امشب، شب خوبی برایشان نبوده است.

البته این شدیدترین باخت تاریخ کره‌جنوبی نیست. آنها اولین بازی خود در جام جهانی را ۹-۰ به مجارستان واگذار کردند اما از آن سالها، زمان زیادی می‌گذرد و بدبین‌ترین هواداران کره هم فکرش را نمی‌کردند مقابل برزیل این‌چنین تحقیر شوند.

1776028
1776029
1776030
1776031

دیدگاه‌ها