کد خبر : 1857676 | 15 آذر 1401 ساعت 13:42 | 110.5K بازدید | 15 دیدگاه

اشک‌های ستاره برزیل: باورم نمی‌شود رونالدو را دیدم!

ریچارلیسون، ستاره برزیل، از دیدن رونالدو نازاریو بسیار احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

اشک‌های ستاره برزیل: باورم نمی‌شود رونالدو را دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
شاگردان تیته حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی کرواسی بروند و امیدوار هستند که بتوانند با عبور از سد این تیم، خودشان را بین چهار تیم برتر جام جهانی 2022 ببینند. 
ریچارلیسون شب گذشته بار دیگر نمایش درخشانی را در ترکیب برزیل ارائه کرد و توانست یکی از چهار گل تیمش را نیز به ثمر برساند.
این بازیکن پس از پایان بازی برای شرکت در یک مصاحبه که با حضور رونالدو نازاریو برگزار می‌شد به استودیوی در نظر گرفته شده در ورزشگاه رفت و وقتی از نزدیک با این ستاره سابق برزیل روبرو شد نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. 

1776189

او که به وضوح احساساتی شده بود و در عین حال سعی داشت اشک‌هایش را پاک کند از این که توانسته اسطوره فوتبال برزیل را از نزدیک ببیند ابراز خوشحالی و در عین ناباوری گریه کرد و صحنه جالب و خاطره‌انگیزی را رقم زد. 
رونالدو از ابتدای مسابقات برای حمایت از تیم ملی کشورش در قطر حضور دارد و او نیز ابراز امیدواری کرد که برزیل بتواند پس از 20 سال بار دیگر جام قهرمانی جهان را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها