کد خبر : 1857726 | 15 آذر 1401 ساعت 16:41 | 29.6K بازدید | 2 دیدگاه

بمب زمستانی لورکوزن را این بازیکن منفجر می‌کند

ژابی آلونسو امیدوار است با آمادگی ویرتز از ماه ژانویه لورکوزن به خرید خاصی نیاز نداشته باشد.

بمب زمستانی لورکوزن را این بازیکن منفجر می‌کند

به گزارش "ورزش سه" پنجره نقل و انتقالات ژانویه هنوز باز نشده است، اما لورکوزن مطمئن است که می تواند مهم ترین تقویت کننده را برای دوره نقل و انتقالات در اختیار داشته باشد. ژابی آلونسو در مورد فلوریان ویرتز که پس از پارگی رباط صلیبی دوباره در دسترس است می گوید: او خرید زمستانی فوق العاده ای برای ما خواهد بود.

در واقع، هیچ باشگاه دیگری در بوندسلیگا به احتمال زیاد در ژانویه از بازیکنی در این کلاس بهره نخواهد برد. سرمربی اسپانیایی انتظار دارد این بازیکن 19 ساله نقش پررنگی در بازگشت کلاس به بازی لورکوزن داشته باشد. ژابی آلونسو می گوید: "او چیزهای زیادی به ما خواهد داد، ویژگی های فردی او، توانایی او در پخش توپ و یافتن فضاهای خالی در بین خطوط بخشی از آنها است."

1776289

از دیدگاه مربی، این موهبت ویرتس را به یک استعداد استثنایی تبدیل می کند. سرمربی 40 ساله لورکوزن می‌گوید: "بازیکنانی که در این کار خوب هستند، بازیکنان متفاوتی هستند و او چنین بازیکنی است. با کیفیت فوق‌العاده و هوش فردی اش، او توانایی انجام این کار را دارد."

سلامتی ویرتز در بازگشت از مصدومیت، اولویت اصلی آلونسو است:"ما محتاط بودیم، اما شرایط او اکنون خوب است. او به مرور به آمادگی لازم برای مسابقه می رسد. ویرتز از بازگشت هیجان زده است. ما به او نیاز داریم و می خواهیم مسیر درستی را در بازگشت او در پیش بگیریم."

دیدگاه‌ها